HELP IK BEN OMSINGELD

HELP! Ik kan mijn huis niet meer uit omdat het omsingeld is door linengina's!! Ik heb er gisteren ook al bijna eentje aangereden! Ik ben totaal radeloos en weet niet wat ik moet doen.

Ik zag ook iemand heel erg hard fietsen omdat ze achterna werd gezeten door linengina's maar dat is dan Mick geweest!

Ik ga nu gauw wat molentofcocktails maken om ze af te schrikken hoor!

Liefs Inge

(ps voor degenen die dit niet begrijpen gewoon overslaan het is een grapje onderling)

Kijk uit, we moeten oppassen de linoliumina's blijven voorlopig weg!!! Maar hoe warmer hoe gekker ze worden, en ook hoe meer aandacht we ze geven hoe vaker de linoliumina's terug zullen komen, we zullen engeleninageduld moeten hebben!!!!!!

Hi Inge,

Hmmm ik snap het precies hoor, je komt ze gewoon te regelmatig tegen... Krijg jij ook al last van een lanimamilianegenlina allergie?

En de rest van de anonmiemen -je forum naam mag er best bij staan, doen we niet moeilijk over,

kom op zeg, een beetje humor op z'n tijd kan echt geen kwaad hoor!!!

Lara

Hahahahaha, geweldig we zouden niet zonder die humor kunnen toch!! Jeetje Inge wanneer krijg je de uitslag?? Hoop dat je geslaagd bent!!!!

En inderdaad Lara ben het met je eens die anoniemenina's of linoliumina's kunnen best wel hun naam erbij zetten!!!!

Terug
Bovenaan