help ik ben zenuwachtig.....

hoi dames,
ik ben de hele zwangerschap best relaxed.... no worries... laat me niet gek maken en doe gewoon mijn ding..... maar ik ben sinds gisteren toch echt zenuwachtig! hebben jullie dat ook? ik heb vandaag de klossen gehaald en die staan echt als een groot waarschuwingssignaal in de slaapkamer naar me te kijken.

het is nu 3 weken voor d-day en nog altijd niet duidelijk of mijn partner erbij kan zijn en ik vraag me toch zo langzamerhand echt af wie ik met een telefoontje zal vereren midden in de nacht als ik denk dat het gaat beginnnen. want tja hoe weet je nu zeker dat het nu echt gaat beginnen en het geen loos alarm is? of straks bel ik iemand te laat en dan is het er al terwijl ik zelf nog even de voordeur open doe.....

nee ik ben nu echt zenuwachtig. heeft iemand tips hoe ik weer een beetje zen kan worden? want dit is niet zo handig... :-(

o, heel herkenbaar. sinds de klossen onder het bed staan en ik verlof heb maak ik me ook druk..

maar wij kunnen dit gewoon. gaat vast wel goed komen..

liefs inge

als je echte weeën hebt, merk je dat wel. en ookal is het vals alarm, je kunt beter 1 keer teveel hebben gebeld dan 1 keer te weinig!

ik maak me er (nog) niet druk om, ben 36 weken, komend weekend gaan we het bed op kratten zetten (boxspring) en deze week maak ik even m'n ziekenhuistasje klaar.

rustig blijven, het komt wel goed!

Echte weeen herken je op het moment dat je ze krijgt. Beetje een cliche maar het is echt zo. De eerste twijfel je nog, maar de tweede wee weet je het zeker. En je kindje valt er echt niet uit. Een bevalling duurt wel even. De mijne duurde 7 uur en dat was een vrij snelle voor een eerste. Dus het is er echt niet binnen een uur dat het begint. (zou wel een hele hoge uitzondering zijn) Vertrouw op jezelf!

Misschien kun je een sleutel bij de buren neerleggen voor de zekerheid, dat degene die jou komt helpen óf de VK er in ieder geval in kan? En de buren bellen als je denkt dat het gaat beginnen? Of je verstopt de sleutel nu alvast onder een bloempot?

Ik ben overigens niet echt zenuwachtig, meer bang dat de bevalling gaat beginnen op het moment dat het huis een enorme bende is:-0 Ik had vandaag willen opruimen, maar zulke steken onderin mijn buik... Bah.. geen zin..

Terug
Bovenaan