Help ! Ik ben zo moe! Wat kan ik hier aan doen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben zo vreselijk moe de hele dag.
Ik ben nu 7 weken zwanger van mijn tweede kindje en bij mijn eerste zwangerschap had ik er niet zoveel last van als nu. Toen was ik eigenlijk alleen s avonds doodmoe maar nu heb ik er de hele dag last van. Ik heb sinds 1 feb een nieuwe functie waarin in word ingewerkt en dat maakt het nog veel zwaarder allemaal.
Als ik een trap op loop dat sta ik helemaal te trillen op mijn benen als ik boven ben.
Is er een oplossing voor? Ik ga als ik vrij ben s middags al even slapen en s avonds vroeg naar bed.

Ehh sorry als ik het mis heb maarre...Sam??

Liefs wondernetje

Hoi Sam,

Ik vind het heel vervelend, maar ik ben bang dat er daar niet 1,2,3, een oplossing voor is. Ik denk dat ik wel namens de meeste vrouwen hier spreek als ik zeg dat je gedurende de hele zwangerschap wel periodes hebt van extreem 'moe zijn'.

In het begin voor omdat de groei van je kindje zoveel energie kost en later omdat die kleine zo vaak schopt 's nachts dat je er wakker van wordt en dat je snel last krijg van bandenpijn terwijl je slaapt of gewoon niet lekker ligt vanwege die buik.

Ik ben bang dat we er mee moeten leren leven. Het enige wat je er aan kunt doen is proberen het van je af te klagen op dit forum.

Sterkte!

Groetjes, Marisa

Lieve Sam,

Ik weet er alles van! Ik ben nu 16wk+4 dagen en ben eindelijk iets minder moe. Alhoewel....een trap  oplopen nog steeds zeer vermoeiend is.
Ik heb toen aan mijn vk gevraagd of er iets voor was, maar nee, er groeit een kindje in je buik en dat kost ontzettend veel energie. Geef je toe aan je moeheid. Dat is uiteraard wel moeilijk met een nieuwe baan, maar zoals je al zegt, waar het kan, lekker een paar uurtjes slapen.
Succes meid, geniet van je zwangerschap en natuurlijk GEFELICITEERD!

Liefs
Nathalie

Ik ben bang dat het enige wat je eraan kunt doen toegeven is! Er is zoveel gaande in je   lijf waar letterlijk al je energie naartoe gaat, dat jij energie tekort komt. Dit is mijn 2e zwangerschap en zowel bij deze als bij de eerste ben ik vanaf week 6 ongeveer tot de 11 of 12 weken echt iedere avond om half 9 of 9 uur naar bed gegaan, en als ik de mogelijkheid had lag ik overdag ook nog half voor pampus haha..
Helaas, geen oplossing voor je maar wel herkennig. Kop op, HET GAAT OVER!
Slaapse...
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan