Help ik ben zo onzeker bruin bloedverlies!

<p>Hey ik hoop dat iemand mij kan helpen</p><p>Ik had gister avond met afvegen wat oud bloedverlies ben nu ongeveer 6 weken zwanger en heb een weeeig gevoel in mijn boven benen en onderbuik! Ik ben zo bang dat het niet goed ga!</p><p> </p><p>Iemand dit ook gehad? </p>

Ook ik heb last gehad van bruin bloed verlies tussen de 5 en 7 weken.. Zelfs een beetje helderood tussendoor. Ik mocht van mijn VK met 6 weken langs komen voor een echo. Op de uitwendige echo was al een hartje te zien maar toch door het menstruatie gevoel had ik mijzelf al een beetje ingesteld op een miskraam maar gelukkig ook met 7,5 week een goede echo! 
Iets na 7 weken is het bloed verlies gestopt. De VK denkt dat het te maken heeft gehad met mijn lichaam (baarmoeder) die moest wennen aan de zwangerschap.. de ene baarmoeder is gevoeliger dan de andere. 
Op het internet had ik al allerlei horrorverhalen gelezen maar het hoeft helemaal niet slecht af te lopen.. Sterker nog het loopt vaker goed af dan slecht. Succes en ik hoop dat je snel kunt gaan genieten van je zwangerschap :):)

Ik heb de verloskundige gebeld en ze zegt zelf dat de kans groter is dat het goed gaat dan fout heb donderdag de eerste echo.. Ben zo benieuwd..  Ik hoop gewoon heel erg dat het allemaal goed is! Blijft allemaal zo spannend... Bedankt voor jullie berichtje ik weet in ieder geval dat ik niet de enige ben dus... ?

Ik heb dit rond 5 weken ook gehad, vervolgens rond 6 weken helderrood bloedverlies en met 7 weken nogmaals oud bloed. Bij mij niets aan de hand en inmiddels 15 weken zwanger. Begrijpelijk dat je je zorgen maakt en zeker even contact opnemen met de verloskundige. Echter blijkt dit heel normaal te zijn en heeft 1 op de 5 vrouwen dit. Probeer je niet al teveel zorgen te maken

Hou het zelf goed in de gaten! Mijn vrouw had dat ook en bij haar was dit een bbz. Zoals velen hier al aangeven hoeft dit ook niets te betekenen.
Haar klachten was plaatselijk / constante pijn in haar onderbuik (rechts). Bruin bloed verlies (soms korrelig) en ook pijn in haar rechter bovenbeen. Haar klachten namen zelfs af voordat het ontdekt werd.
Ik hoop dat het bij jou allemaal goed gaat en hopelijk is de onzekerheid snel weg!

Dankje wel voor je berichtje! En even weer een geruststelling.. En wat fijn dat het goed gaat bij je!! Ik krijg donderdag de echo dus nog even 2 daagjes geduld pff... Wat duurt dat lang zeg ? maar goed.. Hopen dat het wachten niet voor niets is geweest en we dalijk gewoon een mooie echo krijgen.. Heel onwerkelijk.. 

Terug
Bovenaan