<p>Hoi allemaal, </p><p>Graag wil ik even mijn verhaal met jullie delen. </p><p>Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben (ben twee dagen over tijd). Het is via een bevriende donor omdat ik al 6 jaar lang single bent. Vorige maand samen met de deze donor besloten dat we dit samen willen. Hij wil zich niet actief bemoeien met het kindje en wil niet dat zijn omgeving het weet. Ik ben ook al bij een kliniek geweest en pas geopereerd aan mijn baarmoeder, buik en eierstokken (omdat ik anders niet zwanger kon worden). Nu is het dus in één keer raak. </p><p>Ik weet dat ik blij moet zijn maar ik twijfel nu zo hard.</p><p>Allereerst twijfel of ik niet gevoelens heb voor de vader. Had ik toch niet stiekem gehoopt dat die een actieve rol wil spelen in het leven van mijn kindje of mij? Als ik bij hem ben is hij heel lief voor mij maar hij heeft een relatie en heeft duidelijk aangegeven het alleen zakelijk te zien. Ik weet dat deze gedachte heel dom is.</p><p>Daarnaast heb ik nu drie dates gehad met een leuke jongen. Het klikt super goed. Ik heb hem ontmoet nadat de bevruchting heeft plaatsgevonden en voor ik wist dat het gelukt was. Ik weet dat drie dates niet zeggen aangezien ik veel gedate heb en lang vrijgezel ben. Ik heb de keuze voor alleenstaande moeder niet voor niets gemaakt.</p><p>Alleen nu twijfel ik aan alles.</p><p>Heb ik de juiste keuze gemaakt?</p><p>Kan ik het wel alleen?</p><p>Had ik niet nog moeten wachten?</p><p>Waarom ben ik niet blij?</p><p>Uiteraard is dit kindje eigenlijk gewoon welkom, dit is wat ik wilde. Ik kan dit kindje alleen opvoeden en heb steun van mijn familie en vrienden. Maar waarom voelt het dan zo?</p><p>Sorry voor de mensen die heel lang hebben wachten op een kindje en dat ik er dan dit bericht plaats. </p><p>Mijn vraag is concreet, is het normaal dat ik twijfel? Of moet ik andere acties ondernemen?</p>