help ik blijf afvallen!!!

het word echt te gek stond vanmorgen op de weegschaal en ik ben weer een kilo kwijt in een week tijd weeg nu 52 kilo en ben 1.72
voel me niet meer lekker ik eet 10 to 12 keer per dag vanalles brood volle yoghurt cashew noten voeding verdikkers opgehaald elixer echt van alles
niemand heeft hier een veklaring voor en al mijn broeken worden te groot van voor mijn zwangerschap
straks is mijn zoontje nog zwaarder dan ik
zijn er meer mensen veel te licht ik lees hier alleen maar over de teveel kilo's
groetjes ineke

ik ook voor mijn zwangerschap woog ik 63 kg   drie weken terugwoog ik 62 dinsdag lekker wezen winkelen trek ik vanmorgen een nieuwe broek aan wat denk je te groot dus ik weer op de weegschaal 58 kg dus dat is 34 kg in 3 weken po zich niet verkkerd maar een beetje zonde van de nieuwe kleren verder voel ik me er wel goed bij
het gaat hier ook gewoon vanzelf

groetjes sil

Ja, herkenbaar... ik weeg nu 59 kilo en ben 1.78 m. Op zich heb ik er niet echt last van, maar ik kan ook wel blijven eten!! Wordt er soms gewoon zat van dat ik weer naar iets op zoek moet om te eten, haha. Wil niet ongezond gaan eten en dat lukt aardig. Voor de zwangerschap woog ik gemiddeld 67 kilo, dus ik weet ook niet wat me nu overkomt! Ik geef nog wel BV, jij ook?

Tja.....gewicht. Ik weet eigenlijk niet of ik het hier al een keer heb verteld dus daar gaat ie..........

Ik heb op het einde van  mijn zwangerschap een ontsteking aan mijn alvleesklier gehad. Dat klinkt niet zo ernstig maar helaas is het dat wel. Gelukkig ben ik er redelijk uit gekomen ( alhoewel ik nog steeds onder controle van een internist sta en klachten heb )en heeft mijn dochter er niks aan over gehouden.
Ik ben toen in een week tijd 10 kilo afgevallen en heb 3 weken in het zhuis gelegen met sondevoeding. Ik was al niet een van de zwaarste maar op het einde van mijn zwangerschap woog ik nog maar 62 kilo en ik ben 1,75 lang. Na de bevalling zat ik dus vet onder mijn normale gewicht. Ik heb 6 weken BV gegeven en moest me echt helemaal het ongans eten. Toen ik daarmee stopte kwam ik die 10 kilo weer aan. Nu is er weer een beetje vanaf maar ik ben wel tevreden.

Ik heb een mooi gewicht maar merk dat mijn spijsvertering nog steeds raar doet ( je alvleesklier helpt bij het verteren van je voedsel ). Ook werken mijn darmen heel wisselend. Dat zou natuurlijk nog steeds een gevolg van de zwangerschap kunnen zijn. Ook ik moet dus goed op mijn voeding letten. Ik merk dat ik met name met het eten van vezels de boel een beetje kan sturen. Sommige dagen draaien mijn darmen overuren. Dan ga ik dus niet teveel vezels eten, want daar wordt het erger van en dan vliegen de kilos er weer zo af. Andersom werkt het natuurlijk ook.

Toch zou ik als ik jou was even naar de huisarts gaan. 52 kilo is wel erg weinig. Ik weet uit ervaring dat dat niet fijn voelt. Het kan maar zo dat er iets met je stofwisseling aan de hand is. Ik weet eigenlijk niet of je nog BV geeft, dat vreet natuurlijk ook energie. Laat je eens onderzoeken en als er niks uitkomt kun je misschien tips aan een dieettiste vragen over hoe je hier het beste mee om kunt gaan.

Succes

Terug
Bovenaan