help ik bloed!

hoi allemaal,

ik ben 11 wkn en 3 dagen zwanger en gisteren 2 uur na het vrijen heb ik een paar druppels bloed verloren. Vandaag ongeveer een riksdaalder en het was helder rood maar geen dingetjes erin, verder geen krampen...volgens mij wordt het nu iets minder gaat dit fout of hebben jullie enig idee wat er hier aan de hand is

xxx
daan
 
Na het vrijen kan je altijd wat bloed verliezen, misschien is er een klein adertje geraakt.
Maak je niet te druk, als het nu alweer minder is zou ik me helemaal niet druk maken.
Ben je toch ongerust bel dan even met de verloskundige of de huisarts!

Succes
 
Bel je verloskundige. lieverd!
Ik had hetzelfde en ik heb diezelfde dag nog een echo gekregen, alles was ok. Je zorgen maken is slecht voor je baby!
Misschien kan ze naar het hartje luisteren of zoiets. Ze is er voor jou en ik denk dat elke verloskundige wil dat je je zo min mogelijk ongerust maakt. Oja en geen pijn is (dacht ik..) geen miskraam..(heb ervaring).
 
Ik had in het begin ook wat bloedverlies, kan inderdaad een adertje zijn geweest bij jou. Ik was toen 7 weken zwanger, later had ik het nog een keer. Maar het was iedere keer loos alarm. Had ook geen pijn maar was wel vreselijk ongerust. Want het is al eens 2 keer misgegaan en had daarbij niks in de gaten. Geen pijn, maar ook geen bloedverlies. Dus geen pijn zegt ook niks, helaas. Bel in ieder geval je VK, misschien kan zij je geruststellen en even naar het hartje luisteren.

Succes!
 
Ik had met 12 wkn ook bloed een paar uur na t vrijen,heb toen de vk gebeld en die vertelde mij dat als t aanhield ik weer moest bellen maar omdat t maar zo'n beetje was dacht zij aan gesprongen ader(wat sneller kan gebeuren bij t vrijen)Inmiddels ben ik 24 wkn zwanger en heb t niet weer gehad en voel mn kindje goed leven.
Houd t aan bel dan de vk en als je nog steeds ongerust bent na deze berichten bel dan sowieso zij is degene die ervoor geleerd heeft zou ik zeggen
 
Je vagina is omdat je zwanger bent, beter doorbloed en er is dus waarschijnlijk een adertje gesprongen. Als je je zorgen maakt gewoon de verloskundige bellen, zij kan je helemaal gerust stellen
groetjes Bianca
 
Terug
Bovenaan