help ik braak bloed!!!!

hoi allemaal

heb gisteren de schrik van mijn leven gehad. imdat ik af en toe misselijk ben wil ik nog weleens overgeven. nu was het gisteren zo dat ik zonder misselijk te zijn ineens moest overgeven. in eerste instantie was er niets aan de hand maar ik bleef maar door gaan en begon ineens bloed te braken. nu is het weer over maar voel me nog niet helemaal 100%. heeft iemand van jullie hier ervaring mee? ik heb bij mijn vorige zws ook veel overgegeven maar had hier toen geen last van. ik kan pas tussen de middag contact opnemen met mijn huisarts ivm de drukte maat maak me toch erg veel zorgen. sorry voor het vieze verhaaltje maar ik wist even niet meer waar ik anders naar toe moest met mijn verhaal. alvast bedankt voor de reacties. wacht met spanning op jullie.
groetjes
en even erg onzekere
laura79
 
tjee, nog nooit van gehoord, wat vervelend dat je niet direct bij de HA terecht kunt... het is dan wel over gegaan maar het zit je niet lekker natuurlijk...misschien is er vanbinnen een adertje gesprongen ofzo??
Ben benieuwd wat de HA zegt, laat je het me weten??
groetjes susan
 
hoi susan

ja ben idd best wel bang bedankt voor je snelle reactie heb net even mijn vk gebeld maar die kon me niet helpen. zit nu de klok vooruit te kijken tot ik mijn ha kan bellen tot die tijd doe ik het rustig aan. ik hoop ook dat het iets simpels is maar ben er toch niet gerust op. zodra ik iets weet zal ik het hier ook laten weten, in ieder geval bedankt voor je reactie en ik hoop dat ik je goed nieuws kan vertellen.

groetjes laura79
 
Lieve Laura
Ik ben blij dat je straks de ha belt hoor,dit is schrikken zeg.
Heb je in korte tijd heel veel overgegeven,dan kan het wel eens zijn dat er een adertje gesprongen is door de kracht van het overgeven.Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jou zo is. Heb je veel bloed gespuugd?
Ik denk aan je hoor en hoop dat het allemaal goed gaat.
Veel liefs Hester
 
hoi hester

bedankt voor je reactie. nee ik heb niet vaak overgegeven. dat vind ik ook zo vreemd. het kwam nu ook uit het niets. normaal gesproken ben ik eerst misselijk en dan ga ik pas overgeven nu was ik niet misselijk en begon zonder waqarschuwing meteen te braken. kon nog nei de wc halen. er kwam best wel een grote golf boed achterop dat vind ik zo eng. ik heb bij mijn vorige zws had ik weleens wat bloedspoortjes omdat ik zo vaak moest overgeven maar daar heb ik nu geen last van. ik kan gelukkig zo de huisarts bellen zullen dus maar aven afwachten wat hij zegt misschien valt het allemaal mee. maar ik wil het zekere voor het onzekere. dankjewel dat je ook aan mij denkt. ik laat het nog weten hoe het afloopt.

groetjes
laura79
 
hoi hester

kan om 12 uur pas bellen tot half een kan wel even duren voor ik er door kom is altijd erg druk. maar blijf net zo lang doorgaan tot ik antwoord heb. tot straks ik laat het je weten zodra ik meer weet.

groetjes laura79
 
hoi hoi

het lijkt op het eerste gezicht mee tevallen,maar... ik moet deze week nog langs komen moet veel rust houden en mocht ik nog een keer moeten braken moet ik meteen komen. mag ook weinig anders dan melk water en gepureerd ongekruid eten. mocht ik pijn krijgen kan er sprake zijn van een maagzweer. daar lijkt het nu niet op. ik vroeg ook of het misschien een gesprongen adertje kan zijn maar dat kon niet. bij een gesprongen adertje krijg je allen wat spoortje en geen golf van bloed. zolang ik geen pijn of accuut bloedbraken meer heb kan het geen kwaad zowel moet ik meteen naar het ziekenhuis. ik heb dan waarschijnlijk een maagbloeding. dit is op zich al gevaarlijk maar in een zwangerschap helemaal. bij mij nog extra omdat ik al een lage bloeddruk heb. voor nu hoef ik weinig te doen als ik alles maar rustig doe. ik hoop heel erg dat het hier bij blijft en dat het een eenmalig iets is. dankjewel voor jullie medeleven en ik hoop voortaan met leukere berichten te kunne komen.

groetjes en tot gauw
laura79
 
Terug
Bovenaan