Help! Ik heb al heel de dag weeën, denk ik..? Wie herkent dit? ?

<p>Hoi lieve mama’s en mama’s to be!  Al sinds 11 uur ochtend heb ik krampjes wat gemiddeld om de 15 a 18 minuten komen en een minuut of 1,30 tot weleens 3.00 aanhouden.  Nou is dit m’n eerste baby en ben ik 19 oktober uitgerekend! ( ja ja morgen dus! Zal wat zijn om op t exacte uigerekende datum te bevallen haha) Nou is ’t pijn te vergelijken met menstruatie krampen..  Herkenbaar? Graag lees ik wat meningen en verhaaltjes van verschillende mama’s… ?    Liefs, </p>

Menstruatie krampen kunnen ook gewoon voorweeen zijn, maar ook echte weeën .
Als je het nog uithoudt tot morgenvroeg zou ik wel zeker je verloskundige vragen hoor. 
Zal in elk geval niet meer lang duren denk ik.. succes?

Dat zouden heel goed al weeën kunnen zijn. Hier afgelopen week bevallen en al ruim een dag ervoor begonnen de weeën om de 10 minuten. Ook menstruatie achtige pijn. Hopelijk zetten ze bij jou snel door. Als je het niet vertrouwd of niet zeker weet, gewoon je verloskundige bellen hoor. 

Kunnen voorweeen zijn. Die heb ik 3 weken lang gehad voor ik beviel. Als jij denkt dat dit het is (bevalling gestart) dan bel je toch gelijk met je VK? Niet afwachten op antwoorden op dit bericht hoor.
Sterkte ?

Verloskundige al gesproken die heeft aangeraden om af te wachten en ook hebben we morgen ochtend om 10 uur onze wekelijkse afspraak staan. Het kramp is inmiddels nu wat sterker ( scherpe steken in onderbuik)..  Eerder deze week aantal voorweeën gehad die niet hebben doorgezet, nou merk ik wel het verschil met die vorige keren.. Vandaag is ie heel veel sterker..  Hopen dat ik 't nacht nog ff kan doorslapen.. Super spannend allemaal!  
Dank jullie wel dames voor jullie reactie ??

Terug
Bovenaan