Help, ik heb een bloeding gehad

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger en ik heb zojuist een bloeding gehad. Ik weet niet waar ik het moet zoeken. Wat heeft dit te betekenen? Ik ben zo bang dat het mis gaat. Wie heeft er eerder bloedingen gehad, ik zou graag iets meer willen weten.

Alvast bedankt!

Een heel ongerust vriendje

Hoi,

Het hoeft niet altijd het ergste te betekenen hoor, heb je er ook krampen bij?? En blijf je bloeden?
Ik weet het ook niet hoor, want ik heb het gelukkig niet eerder meegemaakt. Maar ik geloof dat je echt behoorlijke krampen bij een miskraam moet voelen. Ik zal morgen maar even langs je verloskundige gaan.
En je niet te druk maken, komt vaker voor dat je een bloeding krijgt en dat hoeft dus niet altijd het ergste te zijn.
sterkte

Groetjes Mickey

Moeilijk hoor!

Ik heb zelf 2 miskramen gehad en tijdens deze zwangerschap met 8 weken een flinke bloeding, maar ondertussen zit ukkie er nog steeds en ben ik 24 weken zwanger.
Het verschil tussen de bloeding van de miskramen en die tijdens mijn zwangerschap waren dat ik bij de miskraam langer bleef bloeden (rood bloed en dus niet bruin) en dat ik erge buikpijn had. Alleen na de bloeding tijdens mijn zwangerschap bleef ik wel veel langer last houden van oud (en dus bruin) bloed verlies.
Sterkte en ik zou zeker even de vk bellen een (inwendige) echo kan duidelijk verschaffen of je nog wel of niet zwanger bent.

Groet Xanthe

Terug
Bovenaan