Help, ik heb geen klachten

Hallo Maartmoeders,

Na bijna 2 jaar oefenen en het ziekenhuisonderzoek verder, werd ik eindelijk spontaan zwanger. Vandaag ben ik 13+5 weken. Ik had me voorgenomen om alle voorkomende klachten voor lief te nemen aangezien ik zo blij was met deze zwangerschap. Echter, er zijn geen klachten. Ik merk er helemaal niets van. Dit is gek genoeg, dan ook wel weer een reden om onzeker te worden, ook al probeer ik mezelf voor te houden dat ik nu een keer een van de gelukkigen ben die nergens last van heeft. Nu dacht ik gisteren toch de beginselen van een buikje te kunnen zien. Of waren het toch de overtollige vakantie kilo's die een zwembandje rond mijn middel gevormd hadden......Herkent iemand zich in dit verhaal en wanneer ga ik nu echt groeien?

Allemaal een fijne zwangerschap gewenst!

Grt Mama 78

Ik begin nu echt wat te groeien....niet alleen vetopslag of van de darmen, maar echt al vanaf 's morgens. Krijg ook bijna geen broeken meer dicht (2 nog). Ben nu 12+5 weken.
Klachten heb ik wel dus daar kan ik je niet mee verder helpen.....
Maar je goeft je vast niet druk t emaken joh! Heb je al de echo gehad? Als daar alles goed op was, is het dat nu vast ook nog!

Liefsss

Hoi,

Dit is mijn 2e zwangerschap.
Bij de eerste was het enige kwaaltje wat ik had een beetje moe maar ook voor de rest nergens last van!
Soms vooral in het begin had ik dan ben ik wel zwanger? haha
Maar nu bij deze zwangerschap heb ik overal last van gehad dus zoals ze zeggen elke zwangerschap is anders.... ja dat is waar.
Nu bij de 2e zwangerschap vindt ik dat mijn buik wat ronder begint te worden.
Ja wij zien dat de buik hier aan het veranderen is, maar voor de buitenwereld nog niet.

Geniet van je zwangerschap zonder kwalen.
(misschien heb je later wel veel last van maagzuur etc)

heb je al een echo gehad? denk het wel he?! als die goed was en je bent nu 13 weken + dan ben je gewoon een gelukkig mens zonder kwaaltjes, geen zorgen maken lekker genieten! Na zoveel ellende vind ik dat je dat wel verdiend hebt. En als je het niet vertrouwd, bel met je vk?

Misselijkheid zegt niet altijd iets over goed of slecht zwanger zijn, alhoewel ik een beetje minder misselijk best fijn zou vinden.

Ja denk dat je die bofkont bent die nergens last van heeft.
Maar herken het wel hoor. heb ook een 2 weekjes gehad dat ik er helemaal niks van merkte. En toen kwam de moeheid. Pff wat wenste ik dat ik niks meer voelde.

Ik ben nu 14+1 en buikje begint echt iets te groeien nu. Heb ook wel last van de darmen,want het ronde zit ook best hoog. En daar zit de beeb nog lang niet!

Ik begrijp je onzekerheid hoor, maar klachten hoeven er niet altijd bij te horen.. Ik ben nu 16 wk en begin nu een beetje een buikje te krijgen. Geniet van deze klachtenvrije periode!

x Taraneh

Hoi Mama 78

Ik herken helemaal je verhaal...
Ik ben nu 14,4 wkn en heb ook helemaal nergens geen last van.. niet misselijk geen bandenpijn niet moe niks... en mn buik groeit ook niet echt...
Wat was ik blij dat ik de echo zag en er dus echt een mensje rond aan t zwemmen was! Maar een paar dagen later slaat de twijfel weer langzaam toe... van waarom voel ik geen kwaaltjes... Tot gister weer bij de verlosk. het hartje klopte....

Dus we moeten het maar geloven.. en heeeel blij zijn met zon zwangerschap denk ik! Hopen dat t zo bij je blijft zon mooie zwangerschap!

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan