HELP ik heb jullie meningen nodig

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vraag.

Is mijn kind niet gelukkig bij de oppas, ik heb begrepen dat mijn zoon niet goed slaapt (1/2 uur tot 2 uur op een dag), huild heel veel, hij heeft vandaag zn warme hap niet gehad, normaal gesproken moet hij 2 flesjes cc en een fruithap, hij heeft verdeeld over de dag zn fruithap gehad,  bij zn eerste flesje heeft hij een broodje gehad en  zn 2de fles melk heeft hij uit gespuugd.

Normaal gesproken slaapt hij smorgens 1,5 uur tussen de middag 2-3 uur en smiddags slaapt hij nog een uur. Hij lacht normaal gesproken heel veel, eet alles wat hij voor geschoteld krijgt en spuugt bijna nooit (ja een mondje terug meer niet)
Ik weet dat de oppas bij een psygoloog loopt kan dit invloed hebben op het gedrag van mijn kind

graag lees ik jullie mening/ideeen.

quote: quinta78 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2009 21:34:21'));

Ik heb een vraag.

Is mijn kind niet gelukkig bij de oppas, ik heb begrepen dat mijn zoon niet goed slaapt (1/2 uur tot 2 uur op een dag), huild heel veel, hij heeft vandaag zn warme hap niet gehad, normaal gesproken moet hij 2 flesjes cc en een fruithap, hij heeft verdeeld over de dag zn fruithap gehad,  bij zn eerste flesje heeft hij een broodje gehad en  zn 2de fles melk heeft hij uit gespuugd.

Normaal gesproken slaapt hij smorgens 1,5 uur tussen de middag 2-3 uur en smiddags slaapt hij nog een uur. Hij lacht normaal gesproken heel veel, eet alles wat hij voor geschoteld krijgt en spuugt bijna nooit (ja een mondje terug meer niet)
Ik weet dat de oppas bij een psygoloog loopt kan dit invloed hebben op het gedrag van mijn kind

HIj is 7 maanden oud
graag lees ik jullie mening/ideeen.

Oef, moeilijk hoor... als je kindje het misschien niet naar het zin heeft... dan kan je hart er echt van breken.
Maar hoe lang vertoont hij dit gedrag dan al bij de oppas? en wat als het idd aan de oppas ligt, kun je dan zo aan een andere oppas komen?
Waarvoor loopt de oppas bij de psycholoog? en waarom heeft hij al die dingen niet gekregen?
Wat een vragen he..
Maar ik wens je heel veel sterkte met de beslissingen en ik hoop dat je kindje weer snel opknapt.
Gr. mamajo

dit heeft hij al vanaf het begin dat hij daar komt.
hij heeft zn warme hap niet gekregen omdat ze dacht dat hij al veel eten had gehad (hij had zn melk uit gespuugd vreemd want zn shirt was niet nat en de slap ook niet)
Ik heb 2 oppassen bij de ene gaat het heel goed slaapt veel, eet goed en lacht heel veel.
ze loopt bij de psyg omdat ze erg snel gestresst is, met dr ouders gaat het niet goed maar de echte rden weet ik niet (heb het vermoede dat er meer is ).

Jeetje wat lastig voor je..
Ik zou geloof ik mijn kindje ergens anders gaan proberen onder te brengen, juist omdat je zegt dat hij bij de andere oppas wel happy is en goed slaapt.
Zeker als ze zich niet aan jouw regels houdt zou het voor mij snel een bekeken zaak zijn,, maar misschien ben ik wel iets te beschermend naar mijn kindje toe............

Sterkte,

Gr. Rimke

Ik ben het met Rimke eens. Ik zou mijn kindje ook ergens anders onderbrengen, zeker omdat het bij de andere oppas wel goed gaat.
Als ze snel gestresst is, dan lijkt mij dat ze dat ook bij/door jou kindje raakt. En dat voelt jou kindje zeker, kinderen zijn daar veel gevoeliger voor dan wij en merken zoiets veel beter.

Uit jou verhaal maak ik in elk geval op dat je kindje zich niet prettig voelt bij de oppas. Dat wil helemaal niet zeggen dat ze niet aardig en/of goed voor je kindje is.
Maar wat ik wel belangrijk vind, evenals Rimke, is dat ze wel jou dagritme zo veel mogelijk aanhoudt.

Succes met het vinden van de juiste oplossing.

Groetjes,
Susan

meiden. bedankt voor jullie reactie. jullie hebben ook gewoon gelijk

THANKS

Terug
Bovenaan