help! ik heb kramp

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Ik heb een vraag ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ben nu 30 weken zwanger maar heb steeds van die krampen net alsof ik ongesteld moet worden dat had ik in het begin ook erg,weten jullie wat het is en of het kwaad kan

groetjes xxx reza

hoi,

ik heb dat ook, ben nu 34 wkn en ik denk dat het voorweeen of oefenweeen zijn. Het is de derde maar ik weet niet meer of dit bij de vorige 2 ook zo was, raar dat je dat zo snel vergeet, of maar goed misschien anders zou het er waarschijnlijk bij 1 blijven.

Groetjes Son

Hoi,

Ik heb dit zelf ook gehad tijdens mijn zwangerschap en dat waren indalingsweeen, dus misschien dat dat t is.

Groetjes Linda, mamma van NIGEL (20 weken)

Volgens mij zijn oefenweeen anders. En oefenweeen bij 30 weken, is wel erg vroeg.
Ik wil je niet bang praten, want het kan net zo goed niets zijn, maar ik had met 37 weken dus die menstruatiekrampen, en 12 uren later gingen ze over in echte weeen.
Je moet naar de VK hoor!
Sterkte, en laat het even weten!

hoi hoi

ik ben nu 35 weken zwanger en ongeveer 3 weken geleden begon ik ook met deze klachten: menstruatieachtige krampen, steken onderbuik/ steken vagina/harde buiken..

ik heb er ongeveer een weekje last van gehad, niet de gehele dag door maar gedurende de dag...

nu al weer veel minder last, heel soms nog, volgens anderen kunnen het heel goed indalingsweeen zijn, maar wat het nu echt was wet ik ook niet..

omdat ik ze al 3 weken gelden heb gehad en nog steeds niet ben bevallen, hoef je je niet meteen zorgen te maken , denk ik, maar bellen naar je vk is natuurlijk nooit verkeerd..

kijk anders eens op google..

liefs tobi

Hoi,
Ik ben nu bijna 35 weken zwanger en ik had ook zo rond mijn 31 ste week ontzettende krampen, heb een dag later de verloskundige gebeld maar die zij dat er niks aan de hand was. Wel raar als je dat hoort, maar ga daar maar vanuit!
Nu heb ik ook wel eens steken onder in mijn buik en krampen maar volgens mij zijn dat indalingsweeen....? Voelt ook wel eens een steekje bij je vagina, dat betekent toch meestal, als die is ingedaald dat het nog 2 tot 4 weken duurt??

Groetjes,

Iris.

hoi hoi,

ik heb paar dagen geleden het zelfde gehad..
euh volgens mij was het gisteren.. zelfs!
ik lag te slapen en werd wakker van het idee   jezus wordt ik nu ongesteld.. maar ja dat kan niet he..
ik heb toen de vraag gesteld op sept forum maar geen reacties gehad snik snik..
gelukkig dat ik nu alles hier kan lezen..

verder heb ik nergens meer last van gehad..
heb wel via internet vk gehoord dat het idd indalings weeen kunnen zijn..

succes en ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen..

liefs Annemieke
31 en 1 dag...

hoi meiden,

bedankt voor jullie reactie,s
ik ben nou wel wat gerustgesteld ik heb er vooral snachts last van
maar ben 30 weken maar hij ligt telkens 2 weken op voor misschien dat het dan toch de indalingsweeen zijn maar moet van de week weer naar de verloskundige en dan vraag ik het wel en als het vandaag nog aanhoudt dan bel ik wel even

groetjes xxx reza

Terug
Bovenaan