HELP ik heb nog gaatjes van een tepelpiercing

Heeft er iemand een tepelpiercing gehad? Bij mij zijn de gaatjes nog niet dicht gegroeid en er komt weleens (wannner ik erop druk) wit spul uit, dat kan geen melk zijn want dat kwam er eerder ook al uit.
Weet iemand of wanneer ik borst voeding ga geven, dit schadelijk is voor mijn baby en kan ik er iets aan doen zodat ze eerder dichtgroeien?

Ik ben erg benieuwd
.
 
Ik heb ook een tepelpiercing gehad en ik denk dat gewoon een beetje huidvet is. Volgens mij is dat niet schadelijk voor de baby hoor. Vraag het anders volgende keer even aan je vk?
 
Dat witte spul is pus, niet echt smakelijk. Dat heb ik bij de gaatjes in mijn oren ook nog steeds, ik draag al jaren geen oorbellen meer. Die gaatjes in mijn oren groeien dus nooit helemaal dicht.
Of het schadelijk is voor de baby tijdens de borstvoeding kan je het beste aan je verloskundige vragen.
 
Hey, dat witte spul wat eruit komt is een ontstekingsremmend goedje, een beetje extra afweer dus. Dat komt tijdens de zwangerschap (en de borstvoeding volgens mij ook) en voorkomt dat je borstontsteking krijgt enzo. Het wordt door je lichaam geproduceerd, en is dus echt niet schadelijk voor je kindje.
 
Terug
Bovenaan