HELP!! Ik heb stiemen. Wat kan ik er tegen doen?

<p>Ik ben momenteel 38 weken zwanger en ik ben behoorlijk uitgescheurd op mijn buik ook wel striemen genoemd. </p><p>Het is het waard, maar wil er graag na de bevalling af zijn. Heeft er iemand advies om het zo min mogelijk te zien of zoveel mogelijk weg te krijgen. </p>
 
Helemaal niks helaas. Hier bij de eerste viel t echt mee. Nu zwanger van nummer 2 (35 weken) en heb t verschrikkelijk erg nu. Tja het is niet anders. 
 
Je kunt er niks aan doen om het te voorkomen. 
Blijf goed smeren met een voedende crème. Ik gebruik rituals Tiny. 
Mocht je er in de toekomst nog wat aan willen doen dan kun je naar een huidtherapeut voor een laser behandeling.
 
Niks aan te doen, zoals iedereen zegt. 
Ik ben nu 33 weken zwanger van mijn tweede kindje. Bij mijn eerste kindje kreeg ik de eersre striemen met 34 weken zwangerschap. Nu kwamen er in week 28 al een hoop striemen bij, en t wordt elke week erger. Ik had gedacht dat het bij een tweede zwangerschap niet erger zou worden, maar dit is dus wel zo.. ze komen nu tot ver boven mijn navel. 
Er is echt niks aan te doen, hoort bij je nieuwe mama-lijf ;) Het wordt in de loop van de maanden na je bevalling wel wat lichter van kleur. Maar weet dus dat het bij een volgende zwangerschap nóg erger wordt! ?
 
Terug
Bovenaan