HELP! ik heb waarschijnlijk een wormpje gegeten....

hoi

help!! ik at een appel, en de eerste hap keek ik niet, toen daarna keek ik, kropen er een paar hele kleine wormpjes uit de appel...misschien zaten er ook eitjes in!!!
ojeeeeee ik heb echt paniek! ben bang dat ze overleven in mijn buik.
ik heb vroeger wel eens kleine witte wormpjes in mijn ontlasting gehad., of is dat anders?
ik hoop niet dat ze nu eitjes gaan leggen in mijn buik, dalijk moet ik pillen daarvoor slikken en is dat weer schadelijk voor de baby!
of maak ik mij voor niks ongerust???
groetjes......
 
hoi,

ik zou het niet weten of het kwaad kan bel anders effe de verloskundige of de huisarts dat is beter dan in paniek te raken of van alles in je hooffd te halen. laat je nog iets weten?

groetjes carola
 
Ik denk niet dat het kwaad kan hoor. Je maagzuur is heel sterk en waarschijnlijk zijn ze allang dood. De wormpjes die je in je ontlasting had waren vast andere wormpjes.

Voor de zekerheid je huisarts even bellen en je appel met worpjes bewaren voor het geval hij het wil zien.

Kan wel zeggen dat je niet in paniek moet raken, maar ik denk dat ik dat zelf ook zou doen....

sterkte!
 
haha, ik snap je angst, maar moet even heel smakelijk lachen. Die worpjes in je ontlasting zijn andere hoor! Maak je geen zorgen. Deze overleven in je nuik allang niet meer. Kan totaal geen kwaad, zover ik weet. Heb er al meerdere in mn leven gegeten per ongeluk, en nog nooit wat gekregen. Dus ik geloof niet dat het kwaad kan bij het kind.

Succes Gr
 
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap zelfs last gehad van wormpjes in mijn ontlasting!
Hartstikke vies idee natuurlijk maar volgens de huisarts kon het geen kwaad.
Ben toen lekker salade gaan eten met veel uien en van die griekse groene pepers, ze waren zo weer verdwenen.
Dus al komen ze in je ontlasting dan is er nog geen paniek!
 
ieehhehe ja ik zou hier ook over in zitten maar wat er al gezegd wordt in je maag overleven ze vast niet door maagzuur...ik zou alleen geen appels meer eten haha,sorry hoor...vindt het opzich nl wel komisch klinken.

succes!
 
Mijn moeder zei vroeger altijd, als we iets dergelijks in eten of fruit aantroffen: gratis vlees!

Alle gekheid op een stokje, ik denk niet dat het kwaad kan, wat hierboven al gezegd werd: echte wormen die in je darmen kunnen voorkomen zijn van andere soorten. Ik denk dat je maag dit gewoon inderdaad als vlees ziet. En er niks aan de hand is.
 
Terug
Bovenaan