Help! Ik kom niet uit een zin op het geboortekaartje!

Hallo dames,

Ik heb even hulp nodig! Wij geven een kraamfeestje als nr. 2 wordt geboren. Omdat we een aantal mensen door moeten geven aan de locatie staat de volgende zin op het kaartje. Echter vinden we hem zo formeel. Het moet wel duidelijk zijn dat af en aanmelden even fijn is en ze dat ook vooral even moeten doen maar ik vind die u/je in de tekst niks. De meeste kaartjes gaan naar stellen maar er zijn ook eenlingen bij. Voornamelijk informele mensen maar ook ouderen.. Wie oh wie heeft er een brainwave om er een leuke maar duidelijke zin van te maken? Liefst zonder persoonsvorm erin of geschikt voor zowel jullie's als je's....

Dit is de zin zoals hij er op dit moment staat:

(Graag doorgeven met hoeveel personen u/je komt of afmelden als komen niet lukt).

gr.Ing

Hee Ing,

Dat is zeker moeilijk ja.

Ik vind zelf een zin als deze leuk:

Beschuitjes smeren moet ik nog leren, laat je me van te voren weten hoeveel ik er moet smeren?

Anders eens googlen..

Groetjes Maaike
Succes ermee.

Hoi heb even zitten denken, weet niet of er iets voor je tussen zit, succes!

Kom je niet op het feest van ons kindje klein, vinden we een belletje wel heel erg fijn!

Wil je even bellen, als het je niet lukt om kleine teentjes te komen tellen.

Laat je aan/afwezigheid even weten zodat we niet met een berg beschuit zitten te zweten.

Jou / jullie aanwezigheid vinden we fijn,laat even weten als je er niet kunt zijn.

Geen tijd om op het kraamfeest een beschuitje te komen eten, laat het ons dan even weten.

Graag even laten weten als er geen tijd is om op het kraamfeest een beschuitje te komen eten.

groetjes Maris

Hee Inge,

Misschien iets van;

We willen graag weten hoeveel mensen we kunnen verwachten, dus geef het even door !

Wel een beetje lang misschien...

ipv   hoeveel mensen zou je ook nog WIE kunnen zetten.

of

Laat even weten of je van plan bent komen.

Of wil je graag iets dat rijmt ?

Succes !

Sophie

Laat even weten of je/u komt.

Wij willen graag weten of  je/u komt.

Wij vinden het fijn om te weten of je/u komt (naar het feest).

Graag horen wij of je/u komt.

Je schrijft een uitnodiging altijd naar 1 persoon, je of u dus. Een kraamfeest is niet formeel, het is een feestje voor een baby en ik vind dan dat je best "je" kunt gebruiken.

zomaar een idee!

We gaan ervan uit dat iedereen ons wondertje wil aanschouwen, maar lukt het niet?
Laat het ons weten, dan weten we hoeveel beschuitjes we moeten smeren.

zoals je ziet geen je/u of jullie
nou nog even leuk laten rijmen ofzo
succes ermee

Terug
Bovenaan