Help, ik lek

Heeft iemand van jullie dit al? Mijn tepels lekken al een beetje. Is het daar niet erg vroeg voor? Ik baal als een stekker want nu kan ik dus de hele zwangerschap met van die tepelpadjes in mijn BH gaan lopen. Of zal het maar voor even zijn? Ik had dit niet bij mijn vorige zwangerschap. Maar ik moet wel zeggen dat ik ook echt het gevoel heb dat mijn borsten op springen staan. Ik ben al 2 cupmaten gegroeid. Ik kan wel bij de  friso gaan werken . Misschien brengt het nog wat op. Zijn er meer met dit probleem?

Hoi,

Ik heb er bij de eerste geen last van gehad, en nu (nog) niet. Maar ik sta er niet van te kijken dat het gaat gebeuren. Heel lang na het stoppen van bv kon ik altijd nog wel een druppeltje uit de borst knijpen.
Een vriendin had het ook al vrij snel dat ze borstcompressen ging gebruiken.
Het is jammer, maar toch ook wel weer een teken dat "het werkt".

Groetjes!

Hoi Juf,

Ik lek ook! Bij onze dochter had ik er ook last van, ook in dezelfde periode rond de 22e week. Ik heb gisteren lilypadz gekocht (bij de thuiszorgwinkel). Ze zijn best duur, maar   ze gaan   minstens 2 maanden mee en je ziet ze echt bijna niet. Dat in tegenstelling tot die compressen van watten. Ik vind dat toch wel wat waard, want als ik straks in de zomer met een hemdje aan wil lopen, wil ik niet dat iedereen die dikke plakkaten in mijn beha kan zien zitten. Echt genant vond ik dat, maar de vorige keer was ik in de winter zwanger en kon ik het verbergen achter een dikker vestje.
Balen hè, die gele vlekken krijg je zo moeilijk uit je kleding!

Groetjes, Kaskes

Terug
Bovenaan