Help ik lust geen garnalen meer!!

Had gisteren en vandaag een bijzondere gewaarwording.
We waren heerlijk een weekendje bij vrienden op een vakantiepark (Rabbit Hill een echte aanrader voor een gezinsvakantie met leuke faciliteiten).
Gisteren lekker deelgenomen aan een overheerlijk buffet, had een schepje kleine garnalen op men bord gelegd omdat je me daar zo ongeveer voor wakker mag maken.
Nam een garnaal en dacht hmm eigenlijk helemaal niet zo lekker.
Vandaag heerlijk een tapasschotel besteld, met natuurlijk overheerlijke gamba's, nou ja overheerlijk, heb er twee gegeten omdat ik na de eerste toch echt niet kon geloven dat ik het niet lekker vond.
Maar ook bij de tweede dacht ik 'hier hoeft echt niemand me voor wakker te maken'.

Hebben jullie dat ook dat iets waar je voorheen je vingers bij aflikt nu echt niet aan moet denken om te eten???

liefs edith

Dat heb ik nu met koffie! Ik ben best een koffieleut (alleen een beetje melk erin) maar sinds drie dagen smaakt koffie me helemaal niet meer (en ligt niet aan ons apparaat want heb ik overal). Alleen cappucino met veel melk of koffie met flink wat suiker (terwijl ik daar normaal van gruwel!) vind ik redelijk.. grappig, heb ik in mn vorige zwschappen helemaal niet gehad!

IJs in de winter is niks voor mij, behalve nu... Kan me gek vreten aan de festini peren ijsjes! Wel mee oppassen, want veel mensen weten niet dat er ook in ijs zout zit. Was normaal gesproken wel gek op stamppotten, maar hutspot moet ik echt niet meer ruiken of ik ga zowat over m'n nek! Zuurkool gaat er ook niet meer in. Was er normaal gesproken hartstikke gek op! Vorige week nog met m'n vriend naar de Swirls gereden terwijl ik nog in m'n pyjama liep, ik moest en zou een Swirl krijgen anders werd ik gek... (deed me een beetje denken aan die McDonalds reclame van vroeger, als jullie die nog kennen).

Mvtwee, dat heb ik ook sinds een paar dagen! En ik hou ook echt van koffie (ook met een beetje melk toevallig).

Nog zoiets wat ik echt heel vies vind nu: broccoli

Oeh broccoli kan ik juist geen genoeg van krijgen! Lekker met een kerriesausje. Net als sla met komkommer en ei en dan lekker veel dressing erin. Zou ik zo dagen achter elkaar kunnen eten (zoals de afgelopen 2 dagen bijv). We zitten vreemd in elkaar als we zwanger zijn hahaha

Haha, ik heb het nu met alle soorten vis. Lust niks meer, als ik het alleen al ruik wordt ik misselijk. brr.

Voor de rest heb ik niet iets wat ik nu extra graag wil.

Terug
Bovenaan