HELP, ik maak me ongerust..!!

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik voel de baby al sinds ik 15 weken zwanger ben!
nou vond ik de baby de afgelopen twee dagen erg rustig, ik voelde em wel maar veel minder!
nou heb ik em vandaag helemaal nog niet gevoeld, geen enkel schopje nog!!!!!

moet ik me zorgen maken!!!????

HELP!!!

ongeruste a.s mama Wilma

Hoi

ik weet niet hoe ver je bent maar ik heb/had hetzelfde probleem.

Ben dus net terug uit het zh voor een ctg.
Die is dus in orde.

Maar ik kreeg wel op mijn donder dat ik zo lag had gewacht met bellen dat ik de kleine niet meer voelde.
Als ik het morgen weer niet voel moet ik weer komen.

Bij deze dus de tip: bel je gyn of vk op en zeg het.
Het steld je echt gerust.

Groetjes

Hetty

ik ben morgen 21 weken zwanger! dat was ik idd even vergeten te vermelden!

volgens mij voelde ik em net weer, maar ik heb em wel es beter kunnen voelen!

gr. Wilma

Hoi Wilma, ik voel ook al vanaf vrij vroeg (14 wkn) leven. De ene dag meer dan de andere dag!
De ene dag ben je zelf ook drukker dan de andere en je baby slaapt 90% van de tijd.... Zou me dus echt niet al te druk maken! Je baby is nog zo klein dus als je m een dagje niet voelt zou ik niet meteen van het slechtste uitgaan!
Heb je al je 20 wkn echo gehad, mischien kan dat je wel geruststellen?!
Liefs L81(35,3 wkn)

ik heb volgende week donderdag mijn 20 weken echo!!
en zonet heb ik em heel eventjes heel licht gevoeld!

dus ben wel ietsje weer gerustgesteld!

liefs Wilma

Hoi Wilma,

Volgens mij is het rond die tijd waarin  jij nu zit heel normaal dat je je kindje af en toe een dag niet voelt. Ik had dat ook toen ik 20 weken was. Bij ongeveer 25 weken kon/kan ik het wel elke dag voelen en zelfs wakker maken als ik ongerust ben. ik zou me niet teveel zorgen maken.

Groetjes Juffie

Hoi,

Als je het echt te stil vindt in je buik dan moet je bellen, maar ik weet van nummer 1 ook nog wel dat ik dat ook wel eens had overdag en dat ze dan 's nachts een feestje ging bouwen.
Meestal als je rustig gaat liggen en ontspant en dan zachtjes op je buik duwt komt de kleine er wel naar toe.
Maar vertrouw je het niet dan bellen.

Groetjes

Inderdaad, Wilma, bellen als je het niet vertrouwt. Ze zeggen wel vanaf 25 wk, maar jij moet op jouw gevoel afgaan. Bovendien kan je verloskundige je veel beter geruststellen; die weet immers nog beter waar ze over praat.
Sterkte en laat even weten hoe het gaat...
Patricia

Terug
Bovenaan