Help, ik "ontnederlands"!!

Hiya mommas!

Nou ja zeg raar.....Paul heeft een paar weken geleden Douwe Egberts voor me besteld, dus nu hebben we dat in huis. En de laatste paar dagen voelde ik me 's ochtends steeds niet goed. Draaierig, duizelig, beetje misselijk en nogal opgefokt. Ik had geen idee wat er aan de hand was totdat ik me realiseerde dat het de koffie was! Ik kan geen oerhollandse koffie meer drinken! Eeeeek voel me helemaal ontaard.
Als ik straks ook geen stroopwafels meer kan eten pak ik de koffers en gaan we met de hele familie acuut terug naar Nederland!

Ajuus, ilja

Volgens mij is het met koffie zo dat je moet volhouden tot het een gewoonte is geworden (iets wordt na 30x een gewoonte). Succes!

Groetjes,
Ellen (die geen koffie lust!)

Nou, dan wil ik je ook gewoon niet meer kennen hoor!
Wie kan er nou niet tegen onze heeeeeeeeerlijke koffie!?!?!?!?! (zei zij die zelf nescafé oploskoffie drinkt...)

Liefs Annet

Maar één van de geneugten van wonen in de States is toch dat er op elke hoek van elke straat een Starbucks is(en dat overdrijven ook een vak is)? Wat moet een mens dan ook nog met DE-koffie??

Ik zou zeggen: starten met Cafe Macchiato.......... of een lekkere cappucino............ een cafe Frappé??? You pick!

Komt wel goed hoor, you win some, you loose some!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan