help ik slaap niet meer!

nou het onderwerp zegt het al: ik lig 's nachts urenlang wakker.
Overdag ben ik bekaf, maar zodra ik in bed lig kasn ik niet slapen.
En lig ik eindelijk te slapen, word zoonlief wakker met de mededelingh dat ie moet plassen (is net zinnelijk en roept op de onmogelijkste tijdstippen dat ie moet plassen) Mijn vriend word er niet wakker van en ronkt heerlijk verder.
Ik ben helemaal kapot, emotioneel en kribbig. Niet echt leuk voor mijn zoon.
Iemand tips dat ik een nachtje kan slapen??

Groetjes mirjam

Helaas geen tips, maar wel iemand die letterlijk en figuurlijk met je meevoelt.
Slaap ook zo slecht! Gelukkig slapen de kinderen nu weer een stuk beter, maar die zijn ook weken aan het spoken geweest. En ook hier ronkt manlief gewoon lekker verder. Hij zegt wel steeds dat ik hem wakker moet maken, maar voordat ik hem wakker heb, heb ik de kids alweer 20x teruggelegd.

Ik hoop ook nog wat tips te kunnen lezen.

Sterkte!
Groetjes Suus

Hi,

Tips om te kunnen slapen (dan de geijkte) heb ik niet. Wel heb ik zelf een tijdje medicatie geslikt om te kunnen slapen. Bij de vorige zwangerschap heb ik dit de hele zwangerschap door geslikt (tot de 35 weken of zo, daarna mocht het niet meer omdat ik niet het risico mocht lopen suf te zijn met bevallen). Ook nu heb ik dat gedaan, maar mijn tabletten helpen niet meer. Ze gaan onderzoeken wat dan wel de reden is van het slechte slapen, maar dat valt buiten de zwangerschap.

Als het je echt te veel wordt, zou je kunnen vragen om slaapmedicatie (temazepam heb ik gebruikt). En gebruik het dan gewoon af en toe! Dan heb je het gevoel dat je er weer jaren tegen aan kunt.

Sterkte.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan