help ik smelt!

A

Anoniem

Guest
hiya mommas,

ff lekker Nederlands over het weer zeiken hoor. Het is hier zo belachelijk heet!!! vandaag is het 105 (40.5 celcius geloof ik) en het rare is...geen zon! Alleen maar hitte en zo benauwd, de lucht is erwtensoep...onze rookdetector (brandalarm ding) gaat steeds af omdat het de "dikke" lucht als rook ziet. En het vervelendste is dat het echt te heet is om Max naar buiten te nemen. Oh en net op het nieuws een soort van orkaan in Brooklyn! haha raar weer!
Nah, nu ben ik denk ik wel weer klaar met zeuren :)

Ajuus, ilja mv Maximus

Haha lekker hollands! Hier trouwens niet veel te klagen over het weer van vandaag, het was droog vandaag en niet koud, maar heel de dag binnen gezeten op het werk, dus had er niet zo veel aan, dus  toch nog wat te klagen
Groetjes mv Thom

Wrijf het er maar in. We hebben een echte hollandse zomer. Ik ben wel blij dat het niet zo heet is als vorig jaar maar dit is ook niet echt fijn.

En voor jou ook niet hoor! iK maakte maar een grapje

Sja, eigenlijk vind ik je natuurlijk helemaaaaaaal niet zielig, maar ja, het is ook niet alles....Wij hebben vandaag wederom geen klagen gehad, dus momenteel hebben wij het beter. Duss voor jou: ahhhhhhhhh!!!! hihi

Liefs Annet

Hier was het geloof ik 21 graden. En regen. In Zeeland treffen we het altijd . Maar het is inderdaad niet lekker dat het zo warm is en er schijnt geen zon.

Groetjes,
Nelly.

Stuur maar een beetje hitte deze kant op. Hier weer grijs en koud!

Pufff...zo heel erg benauwd is idd ook niet lekker...hier in ons Holland staat het weer eens te regenen.Gelukkig over 3,5 week lekker op vakantie naar Turkije.

Liefs Kitty en Tess

Vnadaag wordt je hier ook niet vrolijk van het weer hoor! Het lijkt wel herfst. Het regent al sinds ik vanochtend mijn ogen geopend heb en ik vind het koud!

Maar hitte zonder zon is ook niet alles.
Volgens mij is het nooit goed! Oh jawel...25/26 graden en zonnetje, hmmm heb daar wel zin in...

Liefs Jeske

Terug
Bovenaan