Help, ik snap er niks meer van, graag antwoord!

A

Anoniem

Guest
Hai,

Ik zit met een vraagje waarvan ik hoop dat jullie mij duidelijkheid kunnen geven.
Ik zit nu op dag 26 (mijn vorige 2 cyclussen waren 24 dagen) en ben dus 2 dagen overtijd. Ik voel helemaal niks, voel me niet zwanger maar heb ook geen gevoel dat ik ongesteld moet worden.

Wat ik wel heb gehad is dat ik vanaf dag 20 tot dag 25 licht bloedverlies heb gehad, eigenlijk alleen met het afvegen en het is meer bruinachtig dan echt bloed. Sinds dag 25 is dit nu ook over en heb ik helemaal niks meer, het is kleurloos. Wat zou dit kunnen zijn? Heb al zitten denken aan een innesteling maar kun je daar 5 dagen licht bloedverlies van hebben???

Ik weet het echt niet meer?

Hoi

lastig he. Ik zit een beetje met hetzelfde (nou ja, geen 5 dagen lang, maar oke). Gisteren beetje bruine afscheiding, vandaag weer niks (vandaag is mijn NOD), ook buikpijn, maar dat lijkt op mijn ongi. Check dus tig keer per dag de wc.......

iemand schreef bij mijn stukje dat het innesteling zou kunnen zijn, maar ik weet niet of je dat 5 dagen zou kunnen hebben. Maar waarom ook eigenlijk niet?

Als ik jou was zou ik er een testje tegenaan gooien!!!!
 Ik ook morgen als er nog niks is......

Duim voor je!

Liefs, mienetje

Hallo,

Je lichaam is een raar ding. Mocht je zwanger zijn wil het niet zeggen dat je de symptomen altijd of meteen krijgt. Ik zou als ik jou was een test ertegenaan gooien. Dan heb je wat meer zekerheid. Als het lukt raad ik je aan nog een paar dagen te wachten en te testen. Maar zoals je al gelezen hebt valt dat iedereen zwaar.

Succes Nathalie

Hai,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb die bruine afscheiding in mijn twee vorige cyclussen ook gehad maar toen heeft de ongi doorgezet. Nu is het opeens afgelopen en heb ik al ruim 2 dagen niet of nauwelijk meer afscheiding en het is kleurloos.

Ik lees hier de verhalen dat heel veel jullie van alles voelen maar ik voel niks zoals ik al had gezegd.

Ik durf niet goed te testen , ben bang dat het negatief is en dat ik te vroeg test. Ik wil proberen te wachten tot vrijdag, dan ben ik 1 week over tijd en als ik zwanger zou zijn dan moet je dat dan toch wel kunnen zien aan zo'n test.

Welke test kan ik dan het beste kopen.

Help, begin nu toch wel zenuwachtig te worden!!!

Groetjes
Nataly  

Ik wil je niet ontmoedigen, maar als je net gestopt bent met de pil kun je ook ineens een langere cyclus erbij hebben. Met een test weet je het ineens heel zeker en dat is confronterend als het negatief is, maar weet je wel gelijk een antwoord.
Het kan idd ook gewoon een zwangerschap betekenen, wat ik voor je hoop, je hoeft niet altijd iets te voelen.
Veel succes

Hoi Nataly

Ik sluit me een beetje aan bij Deez..dat als je  net gestopt bent met de pil je lichaam dit ook kan doen...
Maar het kan ook een innesteling zijn.
Dat kan best een aantal dagen aanhouden..als het maar wel miniem blijft!
Succes met afwachten..

En als je een test gaat halen voor vrijdag...kan je gewoon het drogisten merk halen hoor...

Succes!

Liefs Linnepinnie

Hai,

Ik zit nu in ronde 5. De eerste maand nadat ik gestopt ben met voorbehoedsmiddelelen (ben 15 jaar aan de pil geweest en de laatste 2 jaar gebruikte ik de Nuvaring) was mijn cyclus heel erg in de war maar heb nu eigenlijk al drie keer achter elkaar een cyclus gehad van 24/25 dagen. De laatste twee keer was met bruine afscheiding.

Weet inderdaad dus niet hoe lang je lichaam nodig heeft om je weer 'normaal' te voelen. Ik ga er dus maar gewoon van uit dat het een wat langere cyclus is omdat ik nog niet zo lang van de voorbehoedsmiddelen af ben.

Bedankt voor jullie reactie. Je gaat je al gauw 'zwanger' voelen als je er veel over leest. Ik vind wel fijn dat je hier met je vragen en twijfels terecht kunt en dat er reacties van jullie komen zodat je wel beide benen op de grond blijft staan.  

Ik vind het zelf ook fijn om hier te komen en idd je voelt je gauw zwanger, omdat je dat zo graag wilt......
Succes

Terug
Bovenaan