help!! ik snap er niks meer van innestelingsbloeding of niet??

A

Anoniem

Guest
HELP IK SNAP ER NIKS MEER VAN!!!!!

woensdag nod en nu net met afvegen bruin bloedverlies niet echt heel veel nog.
hoe kan dit nou ? heb ovutesten gebruikt en mijn ei gevoeld dat was woensdag 2 weken terug dan hoort mijn nod toch woensdag te zijn?? of kan er minder dan 2 weken tussen ei en ongi zitten?
het lijkt mij ook te laat voor een innestelingsbloeding of kan dat wel zo vlak voor je nod?
hoop zo dat het niet gaat doorzetten!! weet echt niet wat ik hier van moet denken!
was hier nog helemaal niet op voorbereid ik dacht het is nog geen woensdag dus nog niks te vrezen.

weten jullie hoe dit kan???
heeft iemand van jullie misschien ervaring met innestelingsbloedingen??

liefs suzy

kan niemand me helpen??
het zet trouwens nog niet door is echt bruinverlies. en daar begint mijn ongi nooit mee.
ik heb in januari een miskraam gehad met 6 weken en ben ergens ook wel een beetje bang dat ik misschien wel zwanger ben maar het weer mis gaat. durf ook nog niet te testen want mijn nod is woensdag pas.

Hoi!

Ik weet wel dat tijdens de eisprong er ook wat bloed kan vrijkomen, omdat het eitje inprincipe met vrij veel "geweld" springt........
Verder zou ik het ook niet weten, succes met wachten hoor!

Gr. Rimke
39+2 weken zwanger

Hoi Suzy,

Ik heb bij 2 zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad en dat was bij beide een paar dagen eerder dan dat ik normaal ongesteld zou worden en inderdaad bruinig en weinig bloed.En dat kon dan 2 dagen weg zijn en dan ineens nog een beetje. Ik zou het nog even rustig een paar dagen afwachten! Succes!

Groetjes.

Loeki

hoi loeki

fijn te horen dat een late innestelingsbloeding wel kan. iedereen zegt dat dat waarschijnlijk te laat is zo vlak voor nod maar bij jou was dat dus ook zo. dat geeft me toch een beetje hoop.
bedankt voor je reactie en ik wacht maar rustig af. hoop dat het weer wegtrekt en dan niet ongi word.

liefs suzy

hoi
Ik had 1 of 2 dagen voor mn nod helder rood bloed bij het afvegen, zomaar 1 keer.
Dacht toen ook echt dat ik ongi ging worden, maar dat werd ik niet,
Ben nu dus  ruim 28 weken zwanger.
Dus het kan wel voor je nod,
Hoop dat het een instelling is, veel succes.
groetjes hunny

helaas het heeft toch doorgezet ben echt ongi.
bedankt voor jullie berichtjes nu op naar ronde 8 na mk!!!
liefs suzy

Hoi Suzy,

Jammer dat het toch heeft doorgezet! Ik hoopte voor je dat het toch een zwangerschap zou blijken te zijn.

Groetjes,

Loeki

Terug
Bovenaan