<p style="text-align: left;">Hee Dames,</p><p>Ik snap er even niets meer van. Misschien kunnen jullie mij helpen. 29 januari had ik geheel onverwacht een positieve test in hadden. Wel mee bezig maar door ziek zijn niet verwacht dat het die maand was gelukt.</p><p>1 februari begon ik helaas te bloeden. En een week later weer een negatieve test. Ziekenhuis wilde mij toch zien omdat ik maar licht had gebloed en geen pijn heb gehad.</p><p>19 februari inwendige echo + een test in het ziekenhuis. Test negatief, echo niets te zien. Groen licht om gewoon door te gaan.</p><p>23, 24 en vandaag positieve ovulatie testen van clearblue en ik dacht huh wat raar? Dus ik aan de Google en las een paar keer doe een zwangerschapstest.</p><p>Nu had ik er nog 1 liggen van kruidvat en die net gedaan. 2 strepen dus dan zou ik zwanger moeten zijn..?!</p><p>Maar ik heb dus 19/02 nog een inwendige echo gehad waarop niets te zien was en 01/02 een vroege miskraam.</p><p>Iemand dit ooit mee gemaakt? En advies wat nu verder te doen?</p><p>Alvast bedankt!</p><p>Liefs!</p>