help!! Ik snap het niet meer

A

Anoniem

Guest
Hey iedereen

zoals sommigen al weten had ik op 17 april mijn NOD.
Op dinsdag 19 april deed ik een zwangerschapstest en die was negatief. Ik was diep teleurgesteld en   verwachtte mijn menstruatie die dag. Maar 's avonds nog niets, dus weer een beetje hoop.
Woensdagavond kreeg ik een klein beetje bruin slijmverlies en vermoedde het begin van de ongi. Helemaal overstuur en in tranen ben ik toen gaan slapen. Tot mijn verbazing was ik de volgende dag nog niet ongi. Elk uur dat voorbijging groeide mijn  hoop.
Vandaag ben ik een week overtijd en van de ongi nog geen spoor. Deze morgen nog een test gedaan en tot mijn verbazing was ook deze negatief. misschien valse test?
Ik ben zelf verpleegster en heb vandaag op het werk mijn bloed laten prikken. Het resultaat:niet zwanger. Boem, alle hoop in de grond geslagen want een bloedtest mist niet. Wanneer word ik dan ongi??????????????
Ik ben weer boos, intens verdrietig en ontgoocheld en depri.
Wat moet ik nu? ik was al 6 maand regelmatig, mijn temp is nog hoog, Ik snap het niet.
Nu moet ik afwachten tot ik mijn ongi heb en dan weer zoeken naar de regelmaat van de cyclus.
Als ik deze week nog steeds niet ongi ben, moet ik een afspraak maken met de gyn.
Ik haat het dat ik niet zwanger ben, maar op het moment zal ik voor de eerste keer blij zijn  als ik ongi ben. Dan kan ik eindelijk verder.

Herkent iemand dit verhaal? Kunnen de ongi uitblijven van de stress? Zit er een andere reden achter?

ben weer  dankbaar dat ik aan jullie mijn verhaal kwijt kan.

groetjes gracy

Hoi

Ik begrijp echt heel goed dat je hier depri van raakt, Ik zelf heb ook zo'n rare week achter de rug en ik word er niet goed van. heb je een beetje hoop, word alles weer weg gewalst door een ongi of zo.n negatieve test. Lichamen kunnen raar werken als het jou niet uitkomt. Ik hoop dat je toch snel een positieve test krijgt en wens je succes de komende dagen. geniet gewoon even van het zonnetje en jank gewoon al je frustraties er maar uit!

Sterkte Noomie22

Ik zit in het zelfde pakket. Moest ook 16 april ongi worden...niet gebeurd...toen heb ik de 18e test gedaan en die was ook negatief. Helemaal balen en teleurgesteld natuurlijk.
Nu heb ik afgelopen vrijdag weer een test gedaan omdat ik nogsteeds (nu een week overtijd) niet ongi ben geworden, en helaas ook die was negatief! IK SNAP HETOOK NIET...maar we moeten idd bedenken dat onze lichamen gekke dingen zijn, ik was ook de laatste 3 maanden regelmatig en snap dus ook niet waarom je opeens weer onregelmatig kan worden. Begrijp jou teleurstelling en verbazing over het uitblijven dus erg goed. Je hebt nu een bloedtest gedaan dat heb ik nog niet gedaan, ben van plan volgende week als ik twee weken overtijd ben nog een test te doen..en anders hoop ik dat ik snel ongi word zodat we weer verder kunnen.

Jij ook heel veel succes!

Hey,

het is zover, ben eindelijk ongesteld geworden. Heb nu wel verschillende gevoelens, blij dat ik nu aan een nieuwe cyclus kan beginnen, maar ben toch nog down door het nieuws van gisteren. had mijn verjaardag toch anders voorgesteld. Blijkbaar mijn man ook, want hij had een kaartje met een cadeautje op, in dat cadeautje zat een baby! Pijnlijk, maar zeker goed bedoeld. Weet nu niet wanneer ik vruchtbaar ben, of wanneer mijn volgende NOD is.
Zou het uitblijven van de ongi toch door de stress en de spannong komen?

Groetjes Grace

Terug
Bovenaan