help, ik snap het niet meer!!

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik ben 5 manden terug gestopt met de pil, en nu deze maand blijft mijn menstruatie weg, ik had 18 aug mijn laatste menstratie, die normaal dus gewoon optijd komt, en nu dus niets meer, volgens babybrabbel, is 21 sept mijn NOD, ik kon vanaf 19 sept testen. Ik heb zaterdag een test gedaan das 24 sept.die was negatief,  en nu 28 sept ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik heb hele zere borsten die voor mijn idee ook   groter zijn geworden. Hoe lang moet ik nog wachten met de volgende test.

Ik heb de afgelopen 2 weken wel een beetje stress gehad, zou dat ermee te maken kunnen hebben?
wanneer zouden jullie een 2e tst aanraden? ik wil mezelf niet blij maken met een dooie mus...

help!

Josy

testen! testen! TESTEN!!!!!!!!

hahahaha ik zou gewoon testen als ik jou was .... grote kans dat je zwanger bent!!
en dat heb je ook wat meer duidelijkheid.

succes,

liefs Bri

Hey hallo

Ik zal als ik jou was ook gewoon nog een keertje testen hoe langer je wacht des te meer   hcg maak je aan
Misschien is de test nu positief

Heel veel succes ik zal voor je

gr lily

Spannend natuurlijk..

Maar gewoon testen hoor!!

Succes en liefs

Hoidiehoi

Zou ik ook zeggen hoor.........GEWOON TESTEN!!!!
Laat je het allemaal wel nog weten??
Dikke knuffel Annet

hoi hoi

nou meid ik weet hoe je je voelt.. spannend he??

ik zou gewoon een keertje testen.....vooral als je normaal gesproken een dezelfde cyclus hebt

liefs tobi

laat je het even weten ........

bedankt voor alle eendezelfde reacties!!
kleine moeilijkheidsgraagd is dat mijn vriend erbij was dat ik ging testen, en de eerst volgende keer dat ik hem zie is 14 oktober!! hij woont in milaan....
ik vind het heel erg moeilijk om zonder hem die test te doen, en zou eigenlijk willen wachten tot 14 oktober, maar aan de andere kant ben ik wel heelerg nieuwsgierig...
ik hou me nog even in  tot het weekeinde...
wel heb ik bijna om de 2 a 3 dagen zo'n ongesteldheidsgevoel in mijn buik...
snel naar de wc, maar niets te zien.... ik ben nu vandaag ook pas voor het eerst weer aan het kijken op alle sites en heb ook voor het eerst berekend hoeveel dagen ik over tijd zou zijn, we waren er helemaal niet zo mee bezig, meer met zijn vertek weer terug naar milaan...

ik hou jullieop de hogte, nog maals bedankt, ik had het even nodig denk ik!

Josy

Terug
Bovenaan