Help, ik twijfel over de meisjesnaam.....

A

Anoniem

Guest
Help!!!
Ik ben volgende week uitgerekend en dacht dat we uit de namen waren, maar ik begin weer te twijfelen vwb de meisjesnaam. Zal ook wel een beetje door de hormonen komen misschien, maar die kan je toch niet altijd de schuld geven........

Maar wat vinden jullie van Eva?
Of is Britt, Sanne of Maud toch leuker????

Ik weet het even niet meer.......

groetjes,
Marie Lousie

Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind Eva de leukste van de namen die je noemt. Grappig he hoe je ineens aan zoiets kan gaan twijfelen, zijn vast de hormonen, sterk spul die hormonen

Ik vind Eva ook erg mooi!
Het blijft moeilijk hè, namen!

Succes en veel geluk!

hoi ik vind maud ook wel leuk.
bij ons is een meisje in het dorp geboren en die heet evi.
ook wel leuk.
succes ermee.
gr lisette

Hoi!!

Ik vind Eva een hele mooi naam. Als dat je eerste keus is, zou ik daar zeker voor blijven gaan!!!

Liefs en succes!

Mar

Ik vind Eva de mooiste van de namen. Die is ook klassiek, de andere zijn toch wat meer modern. Daarom denk ik dat Eva ook het langst 'mooi blijft'. Dus als dat nu je 1e keus is, zou ik het niet meer veranderen!

Groetjes,

Eveline

Ik vind Eva een hele mooie naam, stond ook boven aan mijn lijstje maar het is Isabel geworden.
Britt, Maud en Sanne vind ik een stuk minder leuk.
Groetjes Sharon

Oh, ik vind het heel herkenbaar.
Wij hadden al vrij snel een meisjesnaam voor onze oudste.
Met 27 weken deden we een pretecho en het bleek ook een meisje te zijn. Vanaf dat moment zijn we haar bij haar naam gaan noemen. Maar na een paar weken vond ik het ineens geen naam meer voor een (mijn) kind. Ik vervreemde er heel erg van. Ik heb het nooit gezegd, maar ik zat er wel eens over in...
Toch zijn we er bij gebleven (ook omdat ik niks gezegd heb, natuurlijk) en toen ze eenmaal op mijn buik lach was het helemaal onze Thirs. Ik ben zo blij dat we het niet veranderd hebben, want ik vind het nu weer een hele mooie naam. We hebben ook heel veel leuke reacties gekregen, van familie, vrienden en onbekenden dat ze het zo'n mooie naam en mooie combi vonden. Thirza Myrthe.

Dus ik wil je adviseren: blijf bij wat je steeds het mooist hebt gevonden. Dat was je intuitie, en die naam past waarschijnlijk het best bij je kindje.

Groetjes,

Marjoke

Terug
Bovenaan