help ik val alleen maar af!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

ik maak me een beetje zorgen. Vanaf het moment dat ik zwanger ben  tot nu 14wkn, ben ik 9 kg afgevallen......

Ik krijg echter wel een buikje en met de baby is ook alles goed. Ik eet verder ook normaal alleen maar heel weinig avondeten omdat het mij niet aanstaat. (vooral vlees, aardappels en groente eet ik wel) Ik eet ook voldoende fruit.

Nu vraag ik me af zijn er hier nog andere meiden die zoveel zijn afgevallen??

Ik heb het er ook al met de vk over gehad en zij zegt zolang je alles binnenhoud is het geen probleem... maar toch ik ben een beetje ongerust hierover....

liefs gridje

Als je het met je VK erover hebt gehad en je komt aan je dagelijkse behoefte (ook al eet je savonds niet) en je eet genoeg groenten en fruit dan is het raar maar kan je er verder niets aan doen, probeer een zwangerschapsvitamine te nemen voor de extra dingen maar kan geen kwaad hoor je lichaam geeft zelf wel het aan en als je toch genoeg eet dan is er geen probleem (alleen beetje raar hihi)

Niet zo'n zorgjes maken als de VK zegt dat het okay is dan zal dat wel, voor de zekerheid wat vitamines halen en misschien tussen de middag warm eten ipv in de avond met lekkere pasta's (lees: dikmakers) en veel vruchtensappen (lees: ook dikmakers haha) je moet als je weinig eet gewoon goed kiezen WAT je eet...

Terug
Bovenaan