help ik verlies bruinachtig bloed

Hoi allemaal

Ik ben nu   9 weken en 1 dag zwanger.
Vanacht had ik opeens bruinachtig bloedverlies.
Gisteren nog heel erg misselijk maar vanmorgen nog niet.
Ik maak me best wel zorgen zijn er meer mensen die dit hebben gehad.
Ik heb ook lichte krampjes in mijn onderbuik.

groetjes schorpioen
 

Bel zo snel mogelijk je verloskundige en als je die nog niet hebt, de dienstdoede huisarts!

Bloedverlies bij 9 weken kan van alles zijn maar boven al ben je natuurlijk bang voor een miskraam. Gewoon bellen dus!!!

Succes,

Groetjes Saskia
 
Hoi schorpioentje,

Ik herken mijn eigen vraag!! Eergister trof ik hetzelfde aan in mijn onderbroek en je schrikt je dan helemaal dood. Ik heb ook gebeld met mijn vk en kon gister voor een echo. Gelukkig bleek alles goed en de gyn hield het op een innestelingsbloeding. Nu had ik rood bloed en jij hebt het over een bruinige kleur, dat is meestal oud bloed.
Blijf niet lopen met je zorgen maar bel je vk en zij kan je wellicht meer vertellen en je geruststellen.

Heel veel succes,

Groetjes Odette
 
Bruin bloed (=oud bloed) is meestal onschuldig. Ik heb er tijdens mijn vorige zwangerschap erg veel last van gehad. Heb onderzoeken gehad en het bleek om een adertje aan mn baarmoedermond te zijn, bij een inspanning knapte dit adertje. Dit kan helemaal geen kwaad.
Bij mij was het zo dat mn afscheiding rood/bruin was.
Nu had ik er weer last van maar maakte me er niet zo druk om. Maar toen ik een paar dagen hoge koorts had en daarna licht rode afscheiding had maakte ik me wel een beetje zorgen en heb de vk gebeld. En die vertelde me inderdaad over het adertje aan de baarmoedermond. Ze vertelde als er veel bloed kwam, dat ik dan meteen contact op moest nemen.

Ris
 
Terug
Bovenaan