Help, ik vlieg tegen het plafond!

Hoi Meiden,

Ik moet even mijn verhaal kwijt want ik vlieg ondertussen  tegen het plafond aan. Vorig jaar  6-2-06 heb ik een miskraam gehad en na 1 menstruatie was ik weer zwanger. twee januari 2007 was ik uitgerekend maar helaas is mijn zoontje "Justin Robbin"bij een zwangerschap van 40 wk en 2dg overleden in mijn buik, uiteindelijk is  hij  7 januari 2007 geboren. Ondanks alle verdriet hadden wij nog steeds een kinderwens en vanaf 8 maart was ik weer zwanger, maar helaas is deze 4 weken geleden geeindigt in een miskraam.

Na het overlijden van Justin zijn er allerlei onderzoeken in gang gezet. En nu na meer dan 5 maanden druppelen de uitslagen binnen. Vandaag heb ik de uitslag ontvangen van een bloedonderzoek en daaruit blijkt dat ik trombose heb. En dit kan dus de reden van de miskramen zijn. Om het definitief vast te stellen is er vandaag nogmaals  bloed afgenomen om te bekijken of ik nu nog steeds trombose heb terwijl ik niet zwanger ben.  

Heeft iemand hier ervaring mee? Kun je  zwanger zijn en een gezond kindje krijgen als je trombose hebt. Ik ben zo bang dat we onze wens nooit in vervulling mogen brengen ondanks deze ziekte. Ik weet dat  ik t.z.t. bloedverdunners moet gaan slikken maar kan dat ook terwijl ik zwanger ben.

Groetjes, Barbera  

Ik weet het niet precies, maar heb wel elders al gelezen dat er moeders zijn die hiervoor medicijnen krijgen en dan gewoon zwanger zijn!

Hoop dat dat bij jou ook kan, heel veel sterkte en succes!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan