Help, ik vloei...toch niet weer...

Ik moet even mijn ei kwijt:

Sinds vanmiddag ben ik een beetje gaan vloeien, en ben hier zwaar van onder de indruk. Ik heb 8 maanden geleden nml al een miskraam gehad, en gelukkig nu weer zwanger, maar nu weet ik het niet meer....

Gelukkig heb ik voor morgenvroeg een echo staan, dus zal ik al snel weten wat de stand van zaken is, maar ik moet er nu al van huilen, en ik vraag me af of ik vannacht kan slapen. Ik denk bij ieder krampje of steekje dat het fout gaat en ga dan weer naar het toilet...
Tja, nog 15 uur onzekerheid...

Kim
7+2

hoi kim,

bah wat een rot situatie, ik ga voor je duimen dat alles straks gewoon in orde is bij de echo en dat het een innestelings bloeding is of iets dergelijks.
heel veel suc6 meid.

liefs krista

Ik had gehoop vandaag met goed nieuws te kunnen komen, maar helaas...

Het is nml zo dat ik vanmorgen een echo heb gehad, maar dat er geen hartactiviteit te zien was op de echo, en bij een wangerschap van 7,5 week hoort dit natuurlijk wel. Er was een intact vruchtje te zien van 4 tot max. 5 weken zwangerschap te zien. En aangezien ik sinds gisteren ook aan het vloeien ben, geeft dit geen positief beeld. Er is nog een kleine kans dat ik op wonderbaarlijke wijze een rare cyclus had waarin ik zwanger werd, en dat daardoor de zwangerschapsduur veel korter is dan verwacht, maar aangezien we op 14 februari (was toch een leuk valentijscadeautje..) een positieve test hebben gedaan sluit ik dit eigenlijk al uit.
Over anderhalve week zal ik meer zekerheid hebben, dan kijken ze via een echo weer of er groei is, of niet.

Het is nu dus wachten op een spontane miskraam, of uitsluitsel via een echo.

bah wat een rot week ga jij tegemoed zeg. hoop echt dat het niet doorzet en dat je over 1,5 week toch nog een kloppend hartje te zien krijgt, ik zal voor je duimen meid.
we hopen op het beste.
liefs krista

Ooh wat erg voor je zeg. Alleen het in onzekerheid zitten is al vreselijk. Bij mij was het ook zo dat niet klopte met het aantal weken dat ik zelf dacht dus het kan wel...

Ik hoop enorm voor je dat je bij de volgende echo wel een kloppend hartje ziet en dat je gewoon minder ver bent...

liefs

Helaas, helaas, het gaat echt mis, ik lig nu op bed met hevige kramen en flink bloedverlies. Dit is echt hetzelfde als bij de vorige miskraam, het kleine beetje hoop geef ik nu ook op.

Gisteravond nog contact gehad met de vk. We worden nu doorgestuurd naar de gyn voor verder onderzoek. Geeft wel een goed gevoel dat we eraan gaan doen wat we kunnen doen om een volgende miskraam te voorkomen. Ze had het over erfelijkheidsonderzoek...we zullen zien.
Nu eerst een beetje rouwen over ons huidige verlies...nog een beetje onwerkelijk...
groetjes
Kim

Terug
Bovenaan