Help, ik voel me ineens niet meer zwanger (12 weken)

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Sinds gister voel ik me ineens weer goed, niet meer misselijk niet, meer moe, geen lichte krampjes meer...niets! heerlijk.....maar ook niet meer echt zwanger.
Mijn buik lijkt ook wel minder opgezet.

Het is mijn tweede zwangerschap en ik kan me dit eigenlijk niet herinerren van de 1ste keer, want toen had ik sowieso nergens last van.

Heel stom maar ik maak me ineens zorgen of het allemaal wel goed gaat.

Zijn er meer mensen die dit hebben rond deze tijd? ik zit nu in mijn 12de week.

Groetjes mama3007

ja hoor, heel herkenbaar. Zeker omdat ik na de laatste echo (bij 12 weken) even geen echo afspraak meer had en er dus niets gebeurd. Je kan niet even checken of het allemaalg goed gaat. ik werd ook niet echt dikker, had nergensl ast van (beetje moe soms), dus het is dan ineens allemaal onwerkelijk. Mensen vroegen hoe het met me ging: en ik had zoeits van: tja, ik geloof dat ik nog steeds zwanger ben.
Sinds dinsdag heb ik dat even niet meer, want weer een echo gehad (ben onder controloe van ziekenhuis vandaar) en weet dat alles het nog doet enzo. Dus nu weer volop genieten
boekie

Hoi,

Het is heel normaal dat je je juist nu weer beter gaat voelen! Lekker toch?!
Doordat je buikje nog niet echt groeit en je je kindje nog niet voelt, kan je je soms afvragen of je nog wel zwanger bent. Ik herken dat wel hoor, had dat ook. Ook ik voelde me vanaf een week of 11-12 weer prima. Had al niet echt veel last van kwaaltjes.
Je bent nu ook op de kritieke grens voorbij  en dus kan het genieten nu gaan beginnen!!

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan