help,ik voel van alles

A

Anoniem

Guest
hey meiden
ik heb jullie raad nodig ik voel me al een hele tijd vrij vervelend misselijk net wel net niet misselijk,harde buik en kleine krampjes aan de zijkanten van de buik en ook veel last van zeurige pijn in me borsten , maar nu heb ik morgen me nod , maar net toch al een klein beetje donkere afscheiding ,zou het toch kunnen dat ik zwanger ben ? ik hoop het wel .....
groetjes kel

He Kel,

Ik denk dat je ongi er aan komt.
Ik hoop het natuurlijk niet voor je maar meestal als je donkere afscheiding hebt is dat het voorteken van de rode duivels.

Het is trouwens moeilijk te zeggen of de misselijkheid enz voortekenen van zwangerschap zijn, het kan ook bij je ongi horen.
Je lichaam neemt je zo vaak in de maling.
Ik voel de ene maand van alles, pijn in mijn borsten veel plasen en de volgende maand helemaal niks.
Het is zo lastig te zeggen.

Succes meid en ik duim voor je!

Liefs Bibbi

Hoi hoi

Niet zo neagtief allebij!! Die bruine afscheiding had ik ook altijd voordat ik ongi werd, en dacht dus ook dat het daar een voorbode van was. Wat ik nu weet is dat die bruine afscheiding niet meer betekend dan het einde van je cyclus!! Zwanger of niet zwanger. Want de laatste keer dat ik die bruine rommel had, bleef daarna mijn ongi gewoon weg. Daarna teste ik hartstikke positief!!!

Ik duim voor je!!

liefs janine

6w6d

Ha Kel,
ook heb ik van die vage klachten....weet gewoon niet meer wat mijn lichaam allemaal doet!?
Had afgelopen maandag mijn NOD en nog steeds niets..alleen heb ik nu twee testen gedaan en die zijn ook negatief. Wat nu? Misschien toch door spanningen dat ongi wegblijft?
Ik hoop dat het voor ons beiden alleen maar de goeie voortekenen zijn!
Groetjes, Chantal

Terug
Bovenaan