HELP! Ik weet het allemaal niet meer...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees al tijden mee en schrijf af en toe op dit forum. Maar nu zit ik met een probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen... Wij zijn vanaf januari gestopt met de pil. na de 1e cyclus van 60 dagen vervolgens redelijk regelmatig geworden (28-26-26 dagen). Nu had ik als ik uitga van 26 dagen (dat was de laatste) afgelopen zondag ongesteld moeten worden. Ik ben echter nog steeds niet ongesteld. Heb wel een aantal hele vage klachten: steken in mijn borsten en buik, mijn borsten zijn groter, veel last van witte afscheiding (sorry...) last van mijn rug en af en toe vlagen van misselijkheid.

Heb gistermiddag getest maar was negatief. Na 20 minuten (stond dat het binnen 30 minuten mocht gebeuren) zag ik een heeeeel vaag streepje (moest de test echt voor het raam houden), maar eigenlijk was ie niet noemenswaardig.

Kan het zijn dat mijn HCG concentratie gewoon heel laag is? Ik heb ook af en toe wel last van ongesteldsheidskrampen maar er komt niks... HELLUP!!!!

Groetjes, Tammy

hoi tammy,

het zal zo kunnen zijn dat het hcg hormoon nog te laag is,dan kan je dus beter over een paar dagen opnieuw testen.
of je cyclus is weer wat langer,dat is dus ook weer het vervelende ervan,dus maar afwachten.
maar ikhoop dat je zwanger ben,ik ga duimen en voor mij ook haha

groetjes mier

Hey Tammy,

klinkt mij wel bekend in de oren hoor. Heb je ook getest met Sensitest?? Ik had dit nl. ook afgelopen week, vrijdag en zaterdag een heeeeel vaag streepje en sinds gisteren een goed zichtbare streep. Ik en pas zaterdag 5 weken, dus ook nog wel pril.

Ook ik ben voor het eggie sinds januari, wel al ontpilt, en nu dus zwanger. Test over een paar dagen nog maar een x, ik had en heb dezelfde klachte die jij nu ook hebt.

Groetjes Rina

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes... ik wil niet te veel hopen want dan is het weer zo'n teleurstelling... maar word ook gek van de onzekerheid.... ik  ren 5x per uur naar de wc om te kijken of ik al ongesteld ben... erg he!

En die klachten zijn ook zo vaag, dan heb ik er weer wel last van en dan voel ik weer helemaal niks! Word toch gewoon afwachten hoe moeilijk het ook is. (ik heb trouwens getest met predictor).

Ik hoop voor ons Mier dat het snel raak is, en Rina: geniet ervan!!!!!! Het is je van harte gegund!

Liefs, Tammy

Hoi hoi,

Het kan idd zijn dat je nog niet genoeg hormonen in je bloed hebt zitten en over een paar dagen wel. Toen ik testte op de dag van mijn NOD negatief en ik testte 3 dagen later en die was overduidelijk positief.

Ik wens je veel succes en zal voor je duimen.

Liefs Fruit Girl 34 wk en 6 dgn

Terug
Bovenaan