Help!!!Ik weet het even niet meer....dat rot lijf

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Wie kan mij een beetje helpen?
Ik slik nu 3 maanden glomid en ben iedere keer  keurig om de 30 dagen ongi.
Had dus vorige week voor een hormoonscreening en echo  gemoeten, maar als ik een cyclus van 30dgn had gehad, dan zou ik precies dan ongi zijn.Dus ja afbellen maar........
Wat denk je...niet ongi geworden dus
Ik heb daarom voor komende woensdag een afspraak gemaakt voor de screening/echo(colascreening), maarja....wanneer komt die ongi nou???
Ik heb allerlei pijntjes en een mega gevoel van ongi  worden en heb nog nooit zo graag ongi willen worden.
Kortom (om een lang verhaal kort te maken) stel dat ik morgen of komende 2 dagen ongi wordt, kan ik dan nog wel gewoon die screening laten doen in het ziekenhuis?????Of moet ik deze weer afzeggen????Want ja...voor het zelfde geldt ben ik het di nog steeds niet?
Ik durf al niet meer te hopen en denken, dat het raak zou kunnen zijn ivm met het slechte zaad van mijn man......We hebben 2 weken geleden nde 1e afspraak gehad na 2,5 jaar te hebben getobt......Poehee....wat moet ik nou?????

Liefs,
Famke

hoi hoi

volgens mij moet een hormoonscreening altijd op de 2 of 3e dag van je ongie.

ik zit ik het zelfde schuitje als jou ik moet ook ongie worden en want denk je ook niet en maar wachten heb nog nergens last van en baal daar van want zodra ik ongie wordt kan ik starten met de behandeling van ivf.
wat ik doe is heeltijd er mee bezig zijn omdat ik o zo graag wil en dat werkt me nu dus tegen ik kan wel zeggen denk ergens anders aan maarja dat lukt toch niet.

ik zou gewoon je arts bellen en het uit leggen waarschijnlijk kan je gewoon langs komen als je wel ongie bent geworden.

ik weet hoe kut het is.
ik zal voor ons 2en duimen

sterkte ermee liefs annieka

Terug
Bovenaan