Help! Ik weet het niet meer!

Hoi,

Afgelopen maand ben ik ergens in het midden gaan tempen, meer om te zien of ik toevalig al een eisprong had gehad en wanneer ik mijn NOD zo'n beetje kon verwachten (is altijd fijn als je een tampon bij de hand hebt voor het geval de rode duivels komen). Mijn temp was een beetje onduidelijk, maar uiterlijk twee weken geleden moet ik mijn eisprong gehad hebben. Gisteren was eerst mijn temp nog hoog, maar anderhalf uur later was 'ie gezakt. Ik had wel de hele dag af en toe een ongigevoel maar geen druppeltje bloed te bekennen. Gisterenavond ging ik uit pure nieuwsgierigheid ook eens tempen (weet dat je daar niet vanuit mag gaan) en haalde mijn temp amper de 36 graden! Ik dacht eerst dat mijn thermometer kapot was, maar een andere gaf hetzelfde aan. Ik dacht dus dat mijn kansen voor deze maand verkeken waren.

Maar wat denk je? Zonet was mijn temp weer hoog, vandaar ook dat ik op dit onmenselijke tijdstip dit berichtje stuur, want ik weet het niet meer hoor! Kan het zijn dat ik toch zwanger ben en dat je temp dan af en toe zakt? Nog steeds geen bloed te bekennen in ieder geval, maar ik durf geen test te doen.

Ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan denken! Ik word hier erg onzeker van...

ik temp zelf niet,maar weet wel dat als je tempt dat het belangrijk is steeds op hetzelfde tijdstip te gaan tempen.
je krijgt anders geen goed beeld van je temp als je op andere tijden temp.
zou gewoon nog ffies afwachten en als je ongi nog niet komt dan zou ik als ik jou was er een test tegen aan gooien.

liefs nathalie

Hai, Nu hecht je toch veel waarde aan de temp he, ookal zou je het niet doen, alleen uit nieuwsgierigheid. Ik kan het me voorstellen hoor.
Erg spannend wordt het allemaal. Wacht nog een paar dagen als je het kunt en koop dan toch maar eens een test. Of ligt-ie al klaar?
Ik hoop dat het raak is voor je

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb net een test gedaan en... POSITIEF! Het is de vijfde keer dat ik zwanger ben, maar helaas heb ik al drie keer een miskraam gehad (wél een gezonde zoon gelukkig!!!!), dus ik hoop dat het nu eindelijk eens goed gaat!

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap,ik hoop voor je dat het deze keer allemaal goed gaat en dat je over ongveer8 maanden een mooi kindje in je armen kan houden!!

liefs nathalie

Terug
Bovenaan