Help ik weet het niet meer

A

Anoniem

Guest
Meiden wie kan me helpen, ik ben altijd regelmatig ongi tussen de 27 en 29e dag.
Nu ben ik al 5 dagen overtijd en heb donderdag een test gedaan die was neg en nu zou ik vanmorgen de laatste test (uit het doosje) doen en die is mislukt of zo er gebeurde niks....  heb ik weer....

heeft iemand ervaring dat je 5 dagen overtijd ben en een nega test heb en hoe is dat afgelopen????

Ga vanmiddag maar een nieuwe test halen ik heb wel het gevoel dat ik het word maar dat is ook zo weer weg het lijkt wel of het word tegengehouden.

wie o wie kan me een tip of ervaring vertellen

liefs een onzeker iemand

Ineke

Hoi,

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou zelf inderdaad nog een keer testen. Veel suc6! Liefs Lientje

Hoi Ineke,

Hier precies hetzelfde verhaal, ook twee testen gedaan, waarbij ééntje mislukt.
De andere neg.
Heb ook steeds het gevoel dat ik ongi ga worden, maar dat gebeurt dus niet.
Ik wacht het weekend nog maar even af en gooi er maandag dan nog maar een testje tegenaan.
Hoop dat we allebei gewoon zwanger zijn en snel een pos. test zullen hebben.

Groetjes

hoi meid nou ik hoop zo voor je dat je wel zwanger bent ik voel gewoon met je mee ik zou inderdaad nog een test doen kijken of hij positief is maar bedenk wel dat die hormonen wel als eerst in je bloed te zien zijn en daarna pas in je urine dus duimen ik duim met je mee groetjes

Wat ben ik blij met dit bericht en de (herkenbare)reacties, want heb zelfde probleem!
Altijd regelmatig, gister NOD. Pijnlijke borsten, zeurende buik (maar het gevoel herken ik van de eerste zw!), en test (predictor) wees vanmorgen niets uit!!!!
Terwijl ik toch echt, echt, echt het idee heb dat ik dingen voel die ik herken van de eerste zw! Ben er toch eigenlijk wel van overtuigd dat 't zo is..

Ik wacht nu ook nog een paar dagen, en dan weer testen..

Laten we elkaar op de hoogte houden!!

Liefs,

quote: vaya reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2007 12:04:13'));

Wat ben ik blij met dit bericht en de (herkenbare)reacties, want heb zelfde probleem!
Altijd regelmatig, gister NOD. Pijnlijke borsten, zeurende buik (maar het gevoel herken ik van de eerste zw!), en test (predictor) wees vanmorgen niets uit!!!!
Terwijl ik toch echt, echt, echt het idee heb dat ik dingen voel die ik herken van de eerste zw! Ben er toch eigenlijk wel van overtuigd dat 't zo is..

Liefs,

Hoi vaya,

ik heb gelezen dat predictor minder gevoelig is, en vaker bij een prille zwangerschap negatief test dan bijvoorbeeld de kruidvattest...

Dus als jij zo'n sterk gevoel hebt en predictor geeft negatief wil dat dus niks zeggen

quote: futuremummy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2007 15:54:58'));

quote: vaya reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2007 12:04:13'));

Liefs,

Hoi vaya,

ik heb gelezen dat predictor minder gevoelig is, en vaker bij een prille zwangerschap negatief test dan bijvoorbeeld de kruidvattest...

Dus als jij zo'n sterk gevoel hebt en predictor geeft negatief wil dat dus niks zeggen

You just made my day!!!!

ik herken dit helaas ook, mijn cyclus loopt dan ineens heel erg op.
Ik ben daarom gaan temperaturen, doe ik volgende maand dus ook weer. Ik vind het fijn om te weten of alles werkt zoals het moet en ook om niet 50 dagen lang om de dag te klussen. Ik vind het leuk, maar dat moet ook leuk  blijven.
Ben nu in ronde 1 voor nr 2 (na allerlei misserabele zaken in het verleden).

Terug
Bovenaan