Help!!!!!!!!.......Ik weet het niet meer..................

Hoi,

Ik heb een dochtertje van 6,5 maand.Sinds een week of 4 is ze snotverkouden en rochelt en piept ze. Ik ben al 2x bij de huisarts geweest maar deze vindt dat ik maar terug moet komen als het erger wordt.......(zelfs CBarts vond na de 1e keer dat ik terug moest naar de HA, gedaan, zonder resultaat).
Sinds dat ze verkouden is gaat het drinken ook steeds slechter. Ook moet ze vaak hoesten en door het hoesten begint ze te kokhalzen en spuugt dan alles wat ze net op had, weer uit.Eten en pap ging tot vandaag toe best goed.
Vanmorgen heeft ze met heel veel moeite 150cc gedronken (die fles drinkt ze het beste), om 10.00 half potje frut (6mnd), om 1.30 20 cc melk en 2 hapjes pap die er ook weer uit zijn gekomen, om 15.00 30cc melk wat er weer uit kwam en enkele hapjes warm eten, om 17.30 1/2 potje warm eten en een half danoontje en nu vanavond 20cc melk en een hap of 5 pap. Ze weigert verder echt alles. Ik weet het echt niet meer, temeer ook omdat we vrijdag voor enkele dagen met ons gezin op vakantie gaan. Dit zie ik nu bij voorbaat al in het water vallen.....................
Als ik alles bij elkaar optel heeft ze dus maat 210cc vocht binnen vandaag...................
(Ze drinkt niet uit de fles, niet uit een tuitbeker, niet uit een gewone beker, ze wil niet anders drinken dan melk.........)
HELP, wie weet raad???????????????????????????????

Terug naar de huisarts gaan en idd je niet meer weg laten sturen  !marek is ook ontzettend verkouden en hoest erg veel ons heeft de huisarts gezegd zodra hij koorts krijgt of niet meet wil eten direct terugkomen
groetjes mira mv marek 27 08 06

Hoi,
Inderdaad,direct terug gaan naar de huisarts.
Mijn zoontje had een paar weken geleden  precies dezelfde symptomen en bleek het rs virus te hebben,hij heeft een week in het ziekenhuis gelegen.