help ik weet het niet meer

ik word gek maar wil nog niet testen omdat ik weet dat je ook weinig hcg in je bloed kan hebben en het is te vroeg
net werd ik misselijk van een kop koffie dat is voor het eerst heb het warmer dan anders en de buik klachten zijn nog niet over maar er is geen spoortje bloed te zien HELP

grt m
 
ik zou 11juni ongi moeten worden
dacht de test van predictor te kopen die vier dagen eerder kan maar omdat ik niet zeker ben van een test die je eerder kan doen wachten we met testen tot uiterlijk maandag 14 juni dit omdat ik altijd twee dagen later ben dan verwacht dus dat word wachten wachten en nog eens wachten en hopen dat ik in de tussentijd niet ongi word

iedereen bedankt voor de berichtjes

knuf m
 
Ow het is zo erg die spanning. Ik heb de testen van de kruidvat gebruikt (2 in doosje) erg goedkoop maar super betrouwbaar! Door een misrekening heb ik de test een dag te vroeg gedaan en het was meteen al duidelijk, Zwanger! Tuurlijk is het beter om langer te wachten, maar stress is ook niet goed!

sterkte met afwachten

liefs

 
ik heb op mijn ongidag zelf getest ik word het altijd precies op een bepaald tijdstip en nu was er nog niks toen wist ik het gewoon ik gelijk getest en ja hoor

dus je kan al best een test doen
 
Terug
Bovenaan