<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben 25 jaar en mijn vriend en ik zijn bijna 10 jaar bij elkaar. </p><p>In onze privé situatie loop het financieel de afgelopen paar jaren niet helemaal lekker. Mijn vriend is door zijn ex-compagnon een aantal jaar geleden met veel schulden achter gelaten. Doordat mijn vriend zich is gaan richten op die schulden heeft hij helaas weer andere schulden opgebouwd. Ik heb hem hier altijd zo veel mogelijk bij geholpen. Helaas zijn wij nu op het punt aangekomen waarin wij niet meer verder kunnen. En tot overmaat van ramp hebben wij 3 dagen geleden te horen gekregen dat wij eind januari 2020 ons huurhuisje moeten verlaten. (Niet vanwege onze schulden, maar de eigenaar van de woning wil hier zelf weer gaan wonen.)</p><p>Nou kun je denken, ooh nog 11 maanden, alle tijd..</p><p>Nou nee, niet als je geen recht hebt op een sociale huurwoning en door schulden geen hypotheek kan afsluiten en door achterlijk hoge huurprijzen en inkomensnormen niet zo makkelijk aan een particuliere huurwoning kunt komen...</p><p>Nu lezen jullie dit en denken; waarom plaats je dit op; OudersvanNu? </p><p>Ik heb vandaag om 14.00uur een zwangerschapstest gedaan en deze is positief! Eindelijk na meer dan een jaar proberen is het gelukt. Alleen had ik de situatie waar we nu in zitten nooit kunnen bedenken. Deze situatie levert veel stress op en dit is natuurlijk niet goed voor de verloop van mijn zwangerschap.</p><p>Dus nu ben ik hier en vraag ik de hulp en advies van jullie; OudersvanNu. Zijn er mensen die hetzelfde of het soort gelijke hebben meegemaakt? Hebben jullie tips voor mij? Wat moet ik doen? </p>