help ik wil tips

A

Anoniem

Guest
hoi meiden na 16 dagen overtijd zijn de duivels toch gekomen en ik voel me nu hartstikke ellendig dit was ronde 19

nu mijn vraag aan alle meiden

ik wil zoveel mogelijk tips hebben wil nu alles gaan proberen hoe gek de tips ook zijn laat het me weten ik wil zoveel mogelijk tips hebben

nou, er zijn zoveel tips, maar die weet je waarschijnlijk wel, bijv. dat je partner loszittend ondergoed moet dragen.

maar ik las vandaag ook hetvolgende: Bepaal ovulatiedagen (vruchtbare dagen) niet aan de hand van temperatuurschema's en beperk gemeenschap niet tot de vruchtbare dagen.

er stond ook: Hoewel zeer frequent seks het aantal zaadcellen per zaadlozing kan doen verminderen, is het niet aan te raden langer dan 10 dagen geen gemeenschap te hebben, want dan loopt het aantal zaadcellen terug.

en: heb 2 tot 3 maal per week geslachtgemeenschap.

dit las ik in het boek baby, vruchtbaarheid, zwangerschap en geboorte

succes, liefs janine

en na de geslachtsgemeenschap even een paar minuten met je benen omhoog blijven liggen zodat het zaad beter kan zakken.

Heej

Tja...welke tips heb je al allemaal gehoord, ongetwijfeld al heel erg veel!!
Zijn de ovulatietesten   al uit de kast gehaald? Dat zou volgens sommigen heel goed moeten werken (persoonlijk geen ervaring, nog niet dan). Dan zou je heel goed kunnen mikken wanneer de beste tijd is enzo. Ben je al doorverwezen door je huisarts, na ronde 19 zou dat  toch wel mogen.
En wat ik hier boven al las, met je billen omhoog liggen na het klussen (kussen eronder), zodat je bekken achteroverkanteld en de zaadjes niet tegen de zwaartekracht hoeven te werken.
Verder kan ik je geen nuttige tips geven ben ik bang, wij zijn pas net in ronde 1.
Ik ga in ieders geval wel heel hard voor je duimen.

Suc6!!!!!!!!

Groetjes Joy

Hoi hoi

Heb je mij weer, heb je al een maansteentje??
Ik weet niet of hij iets doet, maar weet wel dat hij geen kwaad kan doen. Is dus volgens mij het proberen waard!!

Veel succes, wondernetje

Hoi,

Laat een ander een chinees gelukspoppetje voor je kopen. Werkte bij onze eerste meteen de eerste maand. Helaas dit keer niet. Hij gaat nu voor de tweede poging.
Ook heb ik een maansteen. Niet meteen opstaan na de sex, even met een kussen onder de billen gaan liggen, mannetje ook aan de foliumzuur zetten, mannetje niet laten roken of te krappe onderbroek aan laten hebben.

Groetjes, Kat

hoi hoi

hier een lotgenootje die ook al in ronde 15 is beland.
ik ben 2 maanden geleden wel zwanger geweest maar is helaas misgegaan.

ja echt tip heb ik niet,je kunt inderdaaad wel ovulatietests gebruiken.
mijn gyn vertelde me dat met de benen omhoog geen zin heeft,omdat het zaad toch naar binnen schiet,het beste is om de dag seks hebben.

ik weet dat het heel moeilijk is als je al zo lang moet wachten op je kinderwens.
maar probeer je er niet te veel op te richten,want dan ga je toch gespannen seks hebben en dat werkt niet.

verder wens ik je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel sucses met je volgende ronde meid je tijd komt echt wel maar de een heeft langer nodig als de ander.

liefs maantje

Terug
Bovenaan