Help.......ik word gek

Hoi allemaal

5 oktober krijg ik een echo om te kijken hoever ik eigenlijk ben. Ik probeer positief te blijven, maar de kleine in mijn buik is niet van plan het me erg makkelijk te maken. Ik moest net naar de wc (heb hard gepest, sorry) en toen had ik enkele druppels bloed. Ik in de stress. Ik ben tevens zo verkouden dat ik erg hard hoest en na een hoestbui wil ook nog wel een een druppeltje bloed te voorschijn komen.
De bloeding is al over, maar goed, ik bel mijn huisarts. Verteld dat ik zwanger ben (wist ze niet, want ik ben onder behandeling van het ziekenhuis) en vroeg of het mogelijk was wat bloed te verliezen na hard persen of hard hoesten. Het antwoord was dat het wel een beginnende miskraam zou zijn............ Niet wat je wilt horen. Ze had nooit gehoord dat door hoesten of persen er wat bloed kan verschijnen.
Aaaaaaahhhhhhhhhh
zucht
Ben over mijn toeren van mijn werk weggegaan, kon de zeikerds daar even niet meer hebben.
komt het vaker voor of is een kindje niet voor me weggelegd?

Lydia  ben verdrietig

Hoi Lydia,

Laat je niet gek maken hoor! Een bloedinkje hoeft niet  persé te betekenen dat het misgaat. Er zijn genoeg vrouwen die tijdens de zwangerschap last van bloedinkjes hebben, maar die na 9 maanden een gezond kind op de wereld zetten. Wat een koe van een huisarts dat hij/zij je niet een wat uitgebreider antwoord heeft gegeven, maar je op deze manier lekker in de stress helpt!

Het vervelende is wel dat die bloedinkjes je onzeker maken, maar je kan er weinig tegen doen. Kun je niet contact opnemen met je verloskundige? Die kan je vast een uitgebreider antwoord geven en je ongerustheid wat wegnemen.

Hou je taai, wie weet valt het allemaal reuze mee.
Sterkte, Em

Hoi Hoi,

Ik denk dat je zelf voelt of het goed of slecht zit.
Ik heb 2 miskramen gehad en toen wist ik gewoon dat het foute boel was.
Bij mijn dochter heb ik mijn hele zwangerschap door bijna dagelijks bloedingen gehad.
Meestal met lachen, hoesten, naar de wc gaan maar vaak ook zomaar zonder dat ik wist wat de aanleiding kan zijn.

Dus is het alleen een bloedingkje dan zal ik me geen zorgen maken bloed je constant en heb je buikpijn of krampen dan zou het een miskraam kunnen zijn.

Maar als ik jou verhaal zo lees dan denk ik niet dat het een miskraam is.

Ik heb tevens ook een prachtige dochter gekregen na een bloedende zwangerschap.

Liefs muisje

Dank voor de lieve reacties
Deze zwangerschap voelt goed en ik voel me niet slecht (opgeblazen buik door rommelende darmen) Wel misselijk en moe, maar voor de rest goed.
De vorige keer toen het fout ging, dit was begin augustus, had ik de hele dag een "fout" gevoel.
Alleen de onzekerheid maakt mij onzeker. Ik had ook nooit van zijn leven verwacht al weer zwanger te zijn. Maar ondanks dat het leek dat ik ongi was zei ik tegen mijn man "volgens mij ben ik zwanger" Hij keek mij wazig aan en geloofde het niet.
Hij was erg stil van de week toen ik toch echt zwanger bleek te zijn
Die huisarts kan voorlopig even .......... (bedenk zelf maar)
Ook in het ziekenhuis reageerde ze erg maf. Ik loop bij een gync en de muts aan de telefoon zei dat ik naar de huisarts moest omdat ik zwanger was. Alleen mensen met indicatie mogen naar de gync.  Ik uitleggen dat ik bij de gync moest zijn, want dat was begin augustus ook afgesproken. indicatie in nl miskraam
zucht........ Nu mag ik voor de echo op 5 oktober, zoals afgesproken met gync
En toen was dit een lang verhaal.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan