Help ik word kaal!

Onze kleine is nu 3mnd en sinds 2 weken is het begonnen hoor… Haaruitval! Vreselijk veel zelfs. Nog meer dan na m’n eerste kind. Iemand tips, middeltjes, pillen? Het is gewoon zo vreselijk dun op dit moment en ik heb nog steeds uitval, blijft niet veel van over ?? En ik had al geen volle bos helaas<br />

Je moet er doorheen. Ik dacht ook na me 2e zoon er onderuit te komen omdat nu pas met 4 maanden begon met uitvallen maar ben bang dat je eronder heen moet. Als het heel lang duurd kun je ook van die vitamines kopen voor huid haar en nagels geloof ik. Maar mijn mening is toch dat je lichaam eerst weer 'zichzelf' moet worden

Ooo zonde!! De beste vitamines die ik kan aanraden zijn inderdaad van HNS-plex (kun je online bestellen of in de gezondheidswinkels/apotheken vinden) je hormoon huishouding ligt compleet uit balans, maar dat zal echt weer rechttrekken. Voor nu dus even zonnehoedjes? Laat je niet klein krijgen ???

Ow dat is naar!!

Heb je je schildklier laten checken? Ik had het ook heel erg en ik werd ook steeds voller en voller, bleek dat me schildklier ermee uit gescheden was.

Sterkte!!

Hoi! Bij mij hielp op aanraden van de kapper standaard vitaminepillen (Kruidvat of Etos) heel goed. Heb mijn oude bos weer terug. Succes!

Terug
Bovenaan