Help! :( Ik word niet ongesteld..

Hallo lieve iedereen,

Ben heeel hopeloos. Ik zal mijn verhaal zo kort mogelijk vertellen en hoop dat jullie mij kunnen helpen..

29 September ben ik gestopt met mijn pil gelukkig ben ik vaak meteen ongesteld als ik stop. En werd 2 Okotber ongesteld... ik heb 11 jaar de pil geslikt vaak ook door geslikt.. Nu was ik een volle week ongesteld en 9 Oktober niet meer ongesteld. Geklust die dagen en hopen op goed geklust te hebben. Nu ben ik een week erna hele tijd moe, duizelig, misselijk, krampen... de 28e Okotber kreeg ik last van bruin bloed niet veel maar tot 3 dagen lang en rood bloed klein beetje met afvegen.. maar de ongesteldheid kwam er niet door. Tot nu ben ik niet ongesteld geworden... wel opgeblazen gevoel test gedaan negatief helaas :(

Mijn vraag is ik heb een ovulatietest gedaan gister die gaf aan dat mijn eisprong eraan zat te komen dus een streepje.
Kan het zijn dat ik die 3 dagen ongesteld ben geweest? Terwijl ik niet veel bloed ben verloren of moet het gewoon nog doorzetten?

Please hoop dat jullie mij kunnen helpen... :(

Liefs hopeloos meisje Demi
 
Het zou zomaar kunnen dat jou lichaam nog aan het ontpillen is.
Geef jezelf even de tijd de komende maanden om te wennen aan de nieuwe situatie. 
 
Bedankt voor je reactie.. Ik ben zo bang en haal me natuurlijk van alles door m'n hoofd.. Hoop zo dat je gelijk hebt. En of meerdere mensen zich hierin herkennen? 
Heb jij hetzelfde gebad Marion? Of...
Liefs
 
Hi D e,
Herkenbaar meid! Ik ben zelf in januari gestopt na jarenlang gebruik van de pil. Eerste paar maanden netjes ongesteld en sinds augustus niet fatsoenlijk ongesteld (precies het beeld wat jij schetst). Nooit gedacht dat ik zo graag ongesteld zou worden, maar het zou me enorm geruststellen! Straks een afspraak bij de HA: ben deze maand begonnen met de ovulatietests, maar ik krijg alleen hele lichte streepjes te zien, dus ben bang dat er geen eisprong was ... snap dus wat je doormaakt, maar hoop dat het bij jou - gezien de positieve tests - gewoon om een lichte menstruatie ging ;-)! Misschien ook eens langs de HA?
Succes!
 
Hey Will! 
Bedankt voor je reactie... ja tis echt een drama haha! Pff. Ik ben tot nu toe nog steeds niet ongesteld geworden en zit nu op dag 39 volgens mij.. is echt frustrerend, en dat maakt je ook weer bang. Mijn vriend zegt ook dat ik me er niet zo bezig mee moet houden en dat het daar ook aan kan liggen. Maar al mijn vriendinnetjes zijn al bijna zwanger of geweest en hebben dus inmiddels al een kindje mogen krijgen. Ben zo blij voor ze maar tegelijkertijd ook verdrietig omdat ik het zelf ook graag zou willen en hopen dat het lukt. :(.
Heb zelf geen ovulatie test meer gedaan wel geklust, ook het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden maar dan wel lang gaat duren stom he?! 
Hoe gaat het nu bij jou? Is dit ook de eerste voor jullie en welke ovulatie testen gebruik jij? 
Liefs D e
 
Het zou ontpillen kunnen zijn. Maar ovulatietesten reageren op LH maar ook op HCG’ bij een prille zwangerschap kunnen ze ook positief blijven geven. Voor een zwangerschap kan het zijn dat je nog iets te weinig HCG hebt’ dan kun je het over een paar dagen nog een keer proberen. En als je het niet vertrouwd kun je het beste ff langs de huisarts gaan.
 
Bedankt voor je reactie mama-tje! 
Ja ik voel wel altijd wanneer m'n ei is.. en heb ook last van steekjes gehad misselijk maar vooral in de avonden dat ik moet overgeven. Wil mezelf niet blij maken een vriendin zei ook al je kan ook zwanger zijn omdat je een positieve test hent gehad. Maar heb ook genoeg testen van early zwangerschap uitgevoerd en die waren allemaal negatief. Ga straks nog een ovulatietest proberen kijken wat die nu aangeeft. Vind het allemaal zo vreemd. 
Heb jij dit soort symtomen ook gehad? En kan het misschien zijn dat die bloeding een inessteling zou zijn geweest of is dat veel te laat? 
Bedankt voor het reageren in ieder geval. 
Liefs D e
 
ik heb even een vraagje 06-07-18 had ik de laatste pil in mijn stopweek ben ik niet ongesteld geworden maar ben ook nog een week langer gestopt met de pil in de hoop dat ik dan ong zou worden maar nog steeds niet heb 2 goedkope testen gedaan maar niet zwanger staat er maar waarschijnlijk ook wel te vroeg ik ga zaterdag me pil gewoon nemen maar voel me wel raar ik me buik ik weet het ff niet help wat kan ik het beste doen x 
ps hebben deze week wel 2x sex gehad 
 
Terug
Bovenaan