Help!!! ik zit in de rats, hoe zat het ook al weer????????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik weet het echt effe niet meer!
Ik was er van overtuigt dat ik zwanger was deze maand ook naar als die kwaaltjes.
Ik verloor na mijn eisprong de hele dag slijm maar nu was het gister avond een beetje licht rood/bruin. daarna was het weer normaal en vanmorgen was er weer een beetje rood/bruin slijm alleen nu iets meer en iets donkerder. Kan dit nu nog innestel bleod zijn of word ik gewoon weer ongi?????
Ik moet donderdag ongi worden.
Help me a.u.b. ik zit helemal in de rats!!!!

Alvast bedankt natasjha

Hoi Natasja,

Ik heb altijd begrepen dat de innesteling (met de bloeding) 5 tot 10 dagen na de bevruchting plaatsvindt. ik weet niet wanneer de bevruchting zou zijn geweest, maar als dat om 5-10 dagen gaat zal het de innesteling zijn. wanneer je cyclus onregelmatig is, dan kan het ook je menstruatie zijn. ik hoop het niet natuurlijk.

Succes Judith

Lieve Natasjha,

Ik wil je niet gelijk helemaal een "down" gevoel geven maar ik had dat ook vaak en werd dan wel ongi. Maar niet ieder vrouwenlichaam is hetzelfde. Dus het kan bij jou wel een zwangerschap betekenen natuurlijk !!! Meissie, ik duim voor je dat je zwanger bent !!!!!!

Dikke knuffel van Biaggi, 25 jaar, ronde 13, 1e kindje

hoi hoi

ik ben zwanger geweest,maar heb helaas een miskraam gehad..maar het klopt wel,volgens mij,,want ik had ook een dag of 6 na me eisprong een innestelingsbloeding..ik voelde ook elke maand van alles,,maar toen ik zwanger was voelde ik gewoon dat het raak was,,je merkt het verschil,maar dat is ook per vrouw weer anders..

veel sucses gr maantje

Terug
Bovenaan