Help! Ik zoek antwoord op een gekke vraag over ovulatietest!

A

Anoniem

Guest
<p class="MsoNormal">Hallo allemaal, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een gekke vraag over ovulatietests…</p><p class="MsoNormal">Is een ovulatietest nog betrouwbaar na een vliegreis in de ruimbagage?</p><p class="MsoNormal">Ik reis veel voor mijn werk maar ik wilde wel mijn ovulatie blijven testen dus nam ik de test mee (merk Etos).</p><p class="MsoNormal">Ik verwacht mijn eisprong nog niet (10 dagen geleden ongesteld geworden en meestal juist wat later in de maand eisprong) maar de test geeft nu een dikke streep!</p><p class="MsoNormal">Kan ik de test nog vertrouwen? Of niet vanwege de kou in het ruim?</p><p class="MsoNormal">En als het wel klopt… Ik ben pas over 36 uur thuis… Hebben we dan nog kans?</p><p class="MsoNormal">Alvast heel erg bedankt!</p><p class="MsoNormal">Lies</p>

Als deze eerst negatief was zou ik hem niet vertrouwen... Maar ik zou wel alsnog als je thuis bent even seks hebben, voor het geval dat ?

Ja dat was wel het plan ;) Maar de test was juist positief, daarom maak ik me zorgen dat ik de eisprong juist mis...

Terug
Bovenaan