HELP!! Ik zoek een leuk kado voor Finn

Als ik Finn vraag wat 'ie wil hebben voor z'n verjaardag zegt ie "een schroevedraaier". Tja.
Bescheidenheid siert de mens, maar alleen een schroevedraaier geven vind ik wat weinig (en die krijgt ie trouwens met wat ander gereedschap van m'n vriendinnen).
Ik weet dat er al een topic is geweest over dit onderwerp maar dat kan ik niet vinden.
Ennieweej, ik zoek dus inspiratie voor een leuk kado voor m'n lieve schat.
HELP!!

Tessie (mv een bijna jarig-Jopje en grote meid Juli)

Hey!

Is het geen idee om dan gewoon een complete mini-werkbank te kopen? Evt wat aanvullingen erbij? Thomas is helemaal weg van alles wat met cars heeft te maken, Wij hebben dus alleen maar Cars spulletjes op het verlanglijstje staan. Zijn gewoon simpele auto's van ongeveer 10 euro... Maar onverwoestbaar, dus prijsloos in huize meijering, WHAHAH! En degene die hem Sally gaat bezorgen: die word oom of tante van het jaar, WHAHHAHA! Van ons krijgt ie een fietsje, met dank aan de site van Marieke overigens! In de goede hoop dat ie nu wel leert om zijn voeten rond te trappen, zucht...

Hiya!

Als Finn ook zo "into' gereedschap is als Max vind ie misschien een Bob the builder outfit wel leuk. Hier komt het compleet met een werkhelm, een toolbelt (dat ding zegt 5 zinnetjes uit de show "can we fix it?" etc) en een hamer, tang, meetlat en een schroevendraaier plus schroeven.

Oh oh ik heb twee Sally's (en 5 McQueens en 3 Maters etc etc hahaha) dus als je 'em nergens kan scoren dan is er hier een extra voor Thomas. Max heeft inmiddels ook 3 garages van Cars.

ILJA!!!!!!!!

Jij gaat zijn grootste vriendinnetje worden hoor! het duurde ongeveer 5 maanden voor we chicka-chicka hadden. ( lees chick hicks...) Toevallig liep ik in dezelfde winkel tegen Red aan dus die heeft ie ook maar vast gehad, hahaha!
Maar als jij ons bij voorkeur voor 11 augustus aan een sally kan helpen, zijn we je héél veel dank verschuldigd hoor! ( Geen idee hoe lang het duurt vanuit NY?) ik stuur je anders nog wel weer even een PB via je hyves...!

Hoi Hoi,

Ja zo'n werkbankje is super leuk!
Jaimey heeft hem ook, maar wel goed naar de leeftijd kijken.
Hier is ie ook gek van foto's maken dus krijgt ie een kinderfototoestel voor zijn verjaardag.
Misschen een fiets??
Wat kleine dingetjes:
Magische tekenbord
Dvd
Voetbaldoel met bal
Dokterskoffer
Voor de rest weet ik het even niet zo.. maar ben benieuwd wat het gaat worden.

Bedankt voor jullie tips meiden.
Een voetbaldoel is een hele goeie!
Een werkbank heeft ie (helaas) al. Tis niet zo'n stevig ding, dus misschien ff op marktplaats zoeken voor een degelijker model.

Bedankt!!

Tessie

Is "het jong" al weer bijna jarig...

Stijn heeft wel veel plezier van zijn werkbank met gereedschap. Cars is ie ook gek op > wij hebben Sally wel ;-) maar wachten nog met smart op een echte Luigi en Guido...
En Thomas de trein spullen. Kan ie heerlijk mee spelen en eindeloos uit te bereiden.

Stijn wil graag een zaklamp voor zijn verjaardag dus wij zijn er al uit, haha

haha wrijf ik het er nu te erg in, hebben hier ook de Luigi en Guido, plus hun "Casa Della Tires". Haha het komt zelfs met een stapel banden voor de deur die je omver kan rijden net als in de film...een film die Max overigens nog nooit heeft afgekeken want het duurt veel te lang :)

Ik ga het proberen om voor 11 augustus een Sally daar te krijgen, maar soms gaat de post heel snel (nog niet eens een week) en soms duurt het belachelijk lang.

Terug
Bovenaan