HELP! ineens geen symptomen meer 12 weken

Heeeee allemaal!

Momenteel ben ik 12+5 dagen zwanger.
Het is momenteel erg warm buiten zoals jullie zelf natuurlijk ook gevoelt hebben.
Tijdens de eerste keer bloeddruk opmeten was mijn bloeddruk oké, wel iets lager maar dat kan.

Gisterenmiddag werd ik ineens heel duizelig, raar gevoel in me buik, erge hoofdpijn en ineens misselijk. Dit terwijl ik 12 weken lang alleen gevoelige borsten had, last van mijn darmen en vermoeidheid. Ik vond het een beetje vreemd.
Vanochtend de VK gebeld en zij gaf aan dat het hoogstwaarschijnlijk de bloeddruk is geweest die laag was ivm het warme weer en de zwangerschap, ik hoefde mij dan geen zorgen te maken over de baby. Helaas werkt mijn hoofd net even iets anders.
Sinds ik niet meer mijn adhd medicatie slik neemt m’n hoofd graag een loopje met me. Ofwel; alles wat je negatief kunt denken denk ik. Ik leg dan de hyperfocus op mijn lichaam en wat ik voel. Of eigenlijk wat ik niet voel.

Ineens heb ik geen steekjes meer in m’n onderbuik. Die ik hiervoor wel altijd had.
Voor m’n gevoel zijn m’n borsten minder gevoelig, en heb ik best veel energie.
Hebben meer mensen dat gehad? Dat ze ineens verminderde of geen symptomen hebben?
Ik link het nu aan het niet lekker zijn van gisteren/vanochtend… maar maak me er best zorgen om. Morgen om 9 uur kan ik pas komen om te kijken of alles nog goed is ?‍??‍?
 
Je hebt de 12 weken grens voorbij dus is niet gek dat je je nu beter voel en minder symptomen heb
Ik had bij 12 weken ook dat alles weg was en mij een stuk beter voelde.
Geen zere borsten meer geen buikpijn meer alleen misselijkheid is 9 maanden gebleven 
En ik kreeg meer energie.
 
 
 
 
Volstrekt niet medisch verantwoord, maar op het moment dat je veel last hebt van de lage bloeddruk willen een paar dropjes wel helpen.
Niet teveel, een lage bloeddruk is goed voor de baby.
Ik probeerde er niet meer dan 5 per dag te eten (3 op de ergste dip).
 
Terug
Bovenaan